Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:00:54 GMT

رهاسازی یا کشتار دسته جمعی؟!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۹۷۵

رهاسازی یا کشتار دسته جمعی؟!

در روزهای اخیر صفحه های متعدد حامیان حیوانات در منطقه غرب مازندران با انتقاد و اعتراض نسبت به ناپدید شدن هر چند مدت یکبار سگ های بلاصاحب در کمپ ساماندهی شهرداری رامسر خواستار روشن سازی این ماجرا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در روزهای اخیر صفحه های متعدد حامیان حیوانات در منطقه غرب مازندران با انتقاد و اعتراض نسبت به ناپدید شدن هر چند مدت یکبار سگ های بلاصاحب در کمپ ساماندهی شهرداری رامسر خواستار روشن سازی این ماجرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از مخاطبان این صفحه ها نیز بحث کشتار دسته جمعی سگ های بلاصاحب را توسط شهرداری مطرح کردند و موجب شدند تا شایعاتی نیز در فضای حقیقی شکل بگیرد.

خبرنگار ما در گفت و گویی کوتاه با یک منبع آگاه در شهرداری رامسر این موضوع را پیگیر شد.

این منبع آگاه در شهرداری رامسر اظهار کرد: سگ های بلاصاحب پس از مدت یک تا دو ماه نگه‌داری و عقیم سازی توسط دامپزشکان به صورت جمعی در مناطق دوردست شهرستان رهاسازی می‌شوند و سعی می شود هیچ گونه آسیبی به سگ ها نرسد.

وی افزود: تامین هزینه تغذیه و نگه داری با توجه به شرایط موجود بسیار بالا است و شهرداری مجبور است هر چند مدت یکبار سگ ها رو به صورت دسته جمعی در مناطق دور دست شهرستان رهاسازی کند.

این منبع آگاه در پایان گفت: هر گونه اقدام خلاف انسانی که برخی مطرح می کنند کاملا رد است و شهردای به هیچ وجه این اقدام غیر انسانی را انجام نمی دهد.

از طرفی بسیاری از حامیان حیوانات در منطقه غرب مازندران مدعی هستند که تامین غذا و بحث عقیم سازی توسط آنها انجام می شود و شهرداری فقط در گرفتن سگ ها در سطح شهر اقداماتی را انجام می دهد.

سگ های بلاصاحب بخصوص در فصل های سرد سال به مناطق پایین دست برای تهیه غذا می آیند که در شهرستان رامسر با توجه به نزدیکی کوه و جنگل به منطقه شهری تعداد حضور سگ ها افزایش چشم گیری دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان‌های این منطقه کشف کرده است.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

این گروه به زمان کشف این گور دسته جمعی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

کشف گور دسته جمعی ساعاتی پس از آن رسانه‌ای می‌شود که رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری در دو روز گذشته تاکنون ۱۴ جوان فلسطینی شهید شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین نیز ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی دیگر را شهید و ۶۸ نفر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا روز شنبه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • ببینید | کشف ۲۱۰ پیکر در گور جمعی خان یونس
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در اطراف بیمارستان ناصر در خان‌یونس+ فیلم
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود