Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان از عید فطر امسال خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید میعاد صالحی در حاشیه برگزاری جلسه شورای عالی رفاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به یمن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، سامانه جذب نخبگان در صندوق بازنشستگی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: نخبگان دو هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌ای که به زودی آدرس آن اعلام می‌شود مدارک و مشخصات خود را بارگذاری کنند.

وی گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد که از فرزندان نخبه سازمان بازنشستگی برای استخدام آنها در صندوق بازنشستگی استفاده کنیم.

صالحی همچنین از پرداخت وام 20 میلیون تومانی ازدواج به فرزندان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: همزمان با عید فطر پرداخت این تسهیلات آغاز خواهد شد و در این مرحله هزار نفر از بازنشستگانی که فرزندان آنها در سال 97 عقد کرده باشند از این وام 20 میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در ارتباط با موضوع شفافیت و فسادستیزی در صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در همین زمینه یکی از مدیرانی که بالای 30 میلیون تومان از یکی از هولدینگ‌های صندوق دریافت می‌کرد برکنار شد و این رویه و برخورد با اینگونه افراد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: البته در بحث شفافیت و مبارزه با فساد‌ستیزی 5 گام مد نظر قرار دارد که تا به امروز یک گام اجرا و مابقی گام‌ها به زودی انجام خواهد شد.

ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری امروز به پایان می‌رسدافزایش وام ازدواج فرزندان بازنشستگان شهرداری تهران به 20 میلیون تومانآغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از امروزپرداخت 1000 وام 20 میلیون تومانی برای ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین ماه بازنشستگان در روز شنبه (اول اردیبهشت) طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 6082294

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»