Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:18:40 GMT

گزینه‌های نهایی فراکسیون امید برای هیئت‌رئیسه مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۱۴۱

گزینه‌های نهایی فراکسیون امید برای هیئت‌رئیسه مجلس

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جلساتی که طی روزهای اخیر داشته، گزینه‌های نهایی خود برای انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان را نهایی کرده است.

به گزارش مشرق، انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی برای سال پایانی دوره دهم در روز یکشنبه (۵ خرداد) در جلسه علنی مجلس برگزار می‌شود، اما در این شرایط ۳ فراکسیون "نمایندگان ولایی"، "امید" و "مستقلان ولایی" تاکنون جلساتی برای نهایی کردن گزینه‌های خود برای این انتخابات برگزار کرده‌اند که این جلسات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: گزینه فراکسیون ولایی برای ریاست مجلس کیست؟ براساس این گزارش، طبق اخبار رسیده فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) گزینه‌های خود را برای ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس در سال آخر دوره دهم نهایی کرده‌اند که این گزینه‌ها طبق جدول زیر است: نام گزینه مسئولیت در هیئت‌رئیس ه محمدرضا عارف رئیس مسعود پزشکیان نایب رئیس اول علی مطهری نایب رئیس دوم عبدالکریم حسین‌زاده دبیر علیرضا رحیمی دبیر محمدعلی وکیلی دبیر علی‌اصغر یوسف‌نژاد دبیر پروانه مافی و یا پروانه سلحشوری دبیر

یادآور می‌شود که فراکسیون امید هنوز نسبت به گزینه نهایی بین پروانه مافی و یا پروانه سلحشوری به جمع‌بندی نهایی نرسیده است؛ لیست نهایی این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس تا روز شنبه (۴ خرداد) نهایی و اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس فراکسیون امید مجلس دهم نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است