Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان لهستانی یوونتوس به تمجید از مکس الگری و آندره آ بارتزالی پرداخت.

طرفداری- وویچک شزنی، دروازه بان 29 ساله لهستانی، در فصلی که گذشت عملکرد مطمئنی در درون دروازه یوونتوس ارائه داد. شزنی در مصاحبه با تلویزیون یوونتوس در خصوص شرایط فصلی که گذشت، گفت:

در این فصل سری آ بسیار خوب کار کردیم و قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که قهرمانی ما آسان بوده است اما این طور نبود. خداحافظی آندره آ بارتزالی؟ او مثل یک دیوانه است! در تاریخ فوتبال، مدافعان کمی همچون بارتزالی وجود دارند. به عنوان یک هم‌تیمی و یک انسان، او همیشه یک الگو برای ما است. مطمئنم که او رابطه‌اش را با ما حفظ می‌کند و همچنان به کمپ تمرینی ما سر خواهد زد. الگری؟ در پنج سال گذشته، او بهترین مربی برای یوونتوس بود. الگری با تجربه بالای خود در این پنج سال به بهترین نحو یوونتوس را هدایت کرد و هیچ اسکودتویی را از دست نداد. به الگری تبریک می‌گویم. عاشق او هستیم و برایش آرزوی بهترین‌ها را در آینده داریم. عملکرد ما در فصل؟ اگر می‌توانستیم فاتح لیگ قهرمانان شویم، نمره ما 10 از 10 می‌بود. امیدوارم بتوانیم فصل آینده، 10 از 10 را کسب کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست ویکم هندبال لالیگا اسپانیا روز دوشنبه برگزار شد که سعید برخورداری سنگربان اصفهانی تیم ملی هندبال ایران در ترکیب تیم باشگاهی‌اش یعنی" آدمار لئون" خوش درخشید و با ۱۷ سیو و آمار ۵۰ درصد سیو موفق توانست عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا را به خود اختصاص دهد. 
او در هفته هشتم نیم فصل اول نیز برترین بازیکن هفته انتخاب شد و این برای دومین بار است که  این عنوان ارزشمند را تصاحب می‌کند.

تیم "آدمار لئون" در نیم فصل دوم  روز‌های خوبی را سپری می‌کند به طوری که این تیم در هشت بازی نیم فصل دوم موفق شده به شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت دست یابد‌، یاران سعید برخورداری در حال حاضر با ۲۴ امتیازی در رده پنجم لالیگا اسپانیا قرار دارند.

این تیم در هفته بیست و دوم خارج از خانه به مصاف تیم "کانگاس" خواهد رفت که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند در جدول دو پله صعود کند و جایگاه سوم را تصاحب کند.

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در رده بندی کلی بهترین دروازه‌بانان لالیگا با ۲۱۲ سیو در رده دوم قرار دارد. او در نیم فصل نخست نیز کاندیدای برترین دروازه‌بان نیم فصل لالیگا بود‌.

برخورداری نخستین بازیکن تاریخ هندبال ایران می‌باشد که به لالیگا اسپانیا پیوسته و امسال برای ششمین سال که در لالیگا به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی