Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالحمید خدری در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم استان بوشهر همچنان با مصائب خود و با دردهای پرشمار و زخم های کهنه خود تنهایند. نان در خون خود می زنند اما ایستاده اند. ایستاده اند نه اینکه توان و نیرویی در میان باشد بلکه این ایستادن را از نخل های سربلند خود آموخته اند چرا که ما به ایستادگی شهره بوده و نخل های بی سر گواه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر با مصائب خود تنهاست. با دردهایی که فراوان فریاد زدیم و با گنج هایی که جز رنج نصیبی برای ما نداشت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی ادامه داد: برای التیام زخم های برجا مانده ما کار از بخشنامه و دستور و پیچ و خم های اداری گذشته است. یک سینه سوخته و یک همت مردانه از جانب دولتمردان می خواهد. بوشهر را دریابید که این تکه از وطن با دریای نعمت و ثروت، امواج فقر و فلاکت او را در خود کشیده است.

وی افزود: نمی دانم چرا کسی فریاد و فغان جانسوز کارگران اخراج شده پارس جنوبی را نمی‌شنود و نمی‌دانم چرا آمار تکان دهنده بیکاری در استان بوشهر تن کسی را نمی‌لرزاند و نمی‌دانم چرا منطقه پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی جولانگاه مدیران و نیروهای غیربومی شده در حالی که به دلیل بیکاری گسترده باید شاهد پرپر شدن جوانان مستعد، خلاق و تحصیلکرده بومی در این دیار زخم خورده باشیم.

خدری ادامه داد: نمی دانم چرا پایتخت انرژی ایران امروز گرفتار بی وجدانی ها و تبعیض های ناروا نسبت به مردم سختکوش و رنجدیده خود شده است. کجایند وجدان های بیدار و مدعیان عدالت؟ نمی دانم چرا جزیره خارک که به تعداد روزهای جنگ آماج حملات رژیم بعثی بود ولی با مقاومت یک روز هم صادرات نفت متوقف نشد، تأسف و غیرت دولتمردان برای حل مشکلات این مردم صبور را بر نمی انگیزد و علیرغم وعده های وزیر کشور و رئیس جمهور همچنان با مشکلاتی عدیده دست و پنجه نرم می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا استانی که سابقه یک قرن مبارزه با استکبار را در کارنامه خود دارد و بر عظمت بزرگ مردانی همچون سردار نادر مهدوی ها و رئیس دلواری ها در مسیر اقتدار میهن افتخار می ورزد و به استان دارالعماره معروف است، کسی به فکر مبارزه با فقر در این استان نیست و نمی دانم چرا در کنار دریا تشنه لب مانده‌ایم در حالی که چیزی بیش از حق خود نمی‌خواهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است.

وی گفت: در این شرایط حساس که هر روز شاهد وحشیانه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم باید این راهپیمایی هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

ترابی بر همکاری و هماهنگی همه ادارات  جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

در این جلسه تمهیدات لازم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اتخاذ شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود
  • عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود