Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:52:46 GMT

خودسوزی مرد جوان پس از شنیدن جواب منفی از همسر صیغه‌ای

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۱۸۱

خودسوزی مرد جوان پس از شنیدن جواب منفی از همسر صیغه‌ای

مرد جوان پس از شنیدن جواب منفی برای ازدواج از زن صیغه‌ای مورد علاقه‌اش، اقدام به خودسوزی کرد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حدود ساعت 13 امروز (31 اردیبهشت 98) خودسوزی مردی جوان داخل یک کوچه در منطقه نارمک به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 127 نارمک به محل اعلام خبر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل، با مرد 29 ساله‌ای مواجه شدند که دچار سوختگی شدید شده بود و به سرعت وی برای مداوا به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال یافت.

تحقیقات اولیه پلیس نشان داد این مرد جوان مدتها قبل با زنی میانسال ازدواج موقت کرده اما به دلیل اعتیاد شدید به کمپ ترک اعتیاد رفته بود.

بررسی‌های مأموران حاکی از آن بود، این مرد جوان پس از فرار از کمپ، ظهر امروز به منزل زن صیغه‌ای خود مراجعه کرده و با توجه به اتمام مدت ازدواج مدت آنها، از این زن خواسته بود که مجدداً با وی ازدواج کند اما با مخالف زن میانسال مواجه شد.

این مرد پس از شنیدن جواب منفی از زن میانسال از باک یک موتورسیکلت داخل کوچه بنزین خارج و اقدام به خودسوزی کرده بود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این مرد جوان دچار سوختگی 60 درصدی شده است.

تهران| درگیری مرگبار 2 برادر بر سر اختلافات ملکی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار مصدق، صبح دیروز با حضور در جلسه توجیهی کارکنان و ماموران طرح نور (عفاف و حجاب)، ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح یک وظیفه قانونی است که بر دوش پلیس نهاده شده است، گفت: باید به این طرح نگاهی شرعی و اخلاقی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش اول طرح نور، اظهار داشت: همه کارکنان و ماموران حاضر در این طرح باید نکات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با موفق خواندن این طرح در مراحل اولیه، بیان داشت: رسانه‌های خارجی و دشمنان سعی داشتند با ایجاد ابهاماتی در این زمینه اذهان مردم داخلی و خارجی را نسبت به این طرح منحرف کنند، اما تیرشان به سنگ خورد و بررسی‌های حاکی از آن است که طرح نور از ابتدا تا کنون به بهترین نحو اجرا شده است.

سردار مصدق با اشاره به این که برخی دشمنان با هر ماموریت پلیس موضع گیری‌های منفی دارند و سعی می‌کنند با بازی‌های رسانه ای، آن را منفی جلوه دهند، تاکید کرد: تا کنون همجمه‌های شدیدی از سوی دشمنان و معاندان داشته ایم، اما از آنجا که این طرح عظیم، به خوبی به مرحله اجرا درآمده، جای ایراد باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حمایت از طرح نور نیز موارد بسیاری وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از ائمه جماعات، مردم و منتقدان اجتماعی از این طرح حمایت کرده اند و خصوصا از رفتار مناسب پلیس با خاطیان تشکر کرده اند که در بررسی‌های انجام شده این تشکر‌ها و تقدیر‌ها نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

جانشین پلیس پایتخت، در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد به کانون خانواده ضربه بزند، اما با اجرای این طرح ناکام ماند و امروزه شاهده هستیم که آحاد شهروندان ضمن تشکر از پلیس در این خصوص سعی دارند با حمایت‌ها و نظرات مثبت خود، پلیس را یاری کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اصلی‌ترین هدف دشمنان ایجاد فشار رسانه‌ای است، گفت: کوچکترین رفتار پلیس در این زمینه زیر ذره بین قرار دارد و مامورانی که در این طرح حضور دارند، باید مراقب باشند تا مبادا رفتار یا گفتارشان خشن و نامناسب باشد چرا که این مساله انگیزه‌ای به دست دشمنان می‌دهد تا طرح را زیر سوال ببرند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه دارد که به رفتار و گفتارمان توجه داشته باشیم تا به کسی توهین و بی احترامی نشود، حتی هنگامی که با فردی هنجار شکن روبرو می‌شویم رفتاری با درایت و مدبرانه باشد.

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • مرگ فردی که مقابل دادگاه ترامپ خودسوزی کرد