Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت زمینه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان فراهم شود.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت شد و افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از خلاقیت و نوآوری در موضوعات مختلف بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر: با توجه به اینکه صرفه جویی در هزینه‌ها در اولویت کاری ما در سال جدید است از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد فعالیت خوبی دارند و دفتر امور اجتماعی استانداری مداخله‌ای در این برنامه‌ها ندارد لذا باید از وجود سمن‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت بهره بیشتری ببریم.

گراوند با بیان اینکه تنوع بخشیدن به برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار باشد، افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، مهارت آموزشی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌ریزان باشد.

وی گفت: سازمان‌های مردم نهاد نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری بهتر برنامه‌های اوقات فراغت به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت به فرمانداری‌ها ابلاغ شود، تصریح کرد: در این زمینه باید از همه امکانات موجود دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها برای انجام باشکوه برنامه‌های اوقات فراغت بهره ببریم.

گراوند با بیان اینکه ارزیابی برنامه‌های اوقات فراغت توسط دفتر امور اجتماعی استانداری انجام شود، ادامه داد: توجه به مناطق روستایی در برنامه‌های اوقات فراغت باید در دستور کار باشد ضمن اینکه باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هم برای برگزاری دوره‌های اوقات فراغت استفاده کرد.

کد خبر 4622861

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ساماندهی امور جوانان بوشهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد