Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی گیلان امروز از شناسائی و دستگیری مردی با ۱۱ میلیارد ریال کلاهبرداری در خانه‌ای در رشت خبر داد.
وی گفت: متهم ۳۸ ساله که اهل رشت است با دادن وعده دریافت روادید کشور انگلیس، از ۱۱ عضو یک خانواده اصفهانی وجه نقد گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعبانی افزود: متهم پس از مدتی روادید اعزام به انگلیس را برای هر کدام از شاکیان پرونده در فضای مجازی ارسال کرد که پس از بررسی مشخص شد روادید‌ها جعلی و بدون اعتبار است.
رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد: وی به دریافت ۱۱ میلیارد ریال وجه نقد از مالباختگان و واریز آن به حساب ۲ همدستش در تهران اعتراف کرد.
سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و با قرار ۳۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس گیلان کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

سردار هداوند  گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی