Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@13:36:18 GMT

کشف ۱۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق در ماهدشت کرج

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۳۶۶

کشف ۱۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق در ماهدشت کرج

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 120 تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال از یک کارگاه تولیدی در ماهدشت کرج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سرهنگ محمد نادر بیگی روز سه شنبه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک کارگاه بسته بندی و توزیع روغن قاچاق در ماهدشت کرج، پیگیری موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: ماموران به منظور بررسی موضوع به محل کارگاه اعزام در بازرسی از آن جا 120هزار لیتر روغن قاچاق کشف و در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.
 
سرهنگ نادر بیگی ادامه داد: ماموران در بررسی مدارک کارگاه مطلع شدند تولید کنندگان، مواد اولیه روغن‌ها را به صورت قاچاق و   با ارز دولتی خریداری کرده و پس از تولید و بسته بندی با قیمت آزاد و با نصب برندهای معتبرجعلی به فروش می‌رساندند که تاکنون مقادیری روغن خوراکی قاچاق نیز به فروش رسیده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با پدیده شوم قاچاق و حمایت از تولید داخلی به صورت مداوم طرح‌های منطقه‌ای کنترل و بازرسی انبارها و شرکت‌ ها در دستور کار پلیس البرز است.

         
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی بیجار - بابارشانی به یک دستگاه خودرو از نوع سواری سمند مشکوک شدند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد جفت پلاک خودرو جعلی بوده و خودرو سابقه سرقت از استان تهران را دارد.

فرمانده انتظامی بیجار از تحویل خودرو به فرد مالباخته خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده خودرو به پارکینگ منتقل شد و اقدامات قانونی برای شناسایی مالباخته انجام و خودرو تحویل شاکی شد.

قربانی با تاکید بر لزوم آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت عنوان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و.... از سرقت وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.

کد خبر 6064204

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • بررسی دلایل عمده مشکلات دود خروجی از خودرو