Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@04:40:09 GMT

افشین قطبی از فولاد جدا شد/ اعلام دلیل قطع همکاری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۳۷۱

افشین قطبی از فولاد جدا شد/ اعلام دلیل قطع همکاری

افشین قطبی و باشگاه فولاد برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق نهایی نرسیدند.

مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی اظهار کرد: آقای قطبی روز بعد از بازی با تراکتورسازی برای دیدار با خانواده‌اش ایران را به مقصد هلند ترک کرد و در چند روز اخیر من در خصوص ادامه همکاری او با فولاد با مسؤولان باشگاه مذاکراتی را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که پیش از این که قطبی ایران را ترک کند، با مسؤولان باشگاه فولاد به توافقات اولیه رسیده بودیم، گفت: متأسفانه با ادامه مذاکرات طرفین به دلایلی به توافق نهایی نرسیدند. در هر صورت برای کار باید یکسری ابزار و شرایط لازم فراهم باشد

مدیر برنامه‌های قطبی ادامه داد: همان‌طور که قطبی هم در مصاحبه‌هایش بارها اعلام کرد، او علاقه‌مند کمک به رشد و موفقیت فوتبال خوزستان بود و امیدوارم باشگاه فولاد در ادامه راه موفق باشد و خوزستانی‌ها روزهای خوبی در فوتبال داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعدی آقای قطبی مشخص شده است؟ عنوان کرد: از دو سه باشگاه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم و همراه با آقای قطبی در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

 اگر شرایط مناسب می‌بود، یقیناً فولاد بهترین گزینه برای خدمت قطبی به فوتبال خوزستان بود

حاجی‌باقر در پایان بیان کرد: از مدیریت محترم باشگاه فولاد، کادر فنی، بازیکنان محجوب و متعصب فولاد، کادر پزشکی، تدارکات و سایر عوامل اجرایی از طرف آقای قطبی و خودم تشکر می‌کنم. باز هم اعلام می‌کنم که اگر شرایط مناسب می‌بود، یقیناً فولاد بهترین گزینه برای خدمت قطبی به فوتبال خوزستان بود. از طرف آقای قطبی از هواداران و مردم شریف خوزستان مخصوصاً اهواز به خاطر تمامی محبت‌ها و پشتیبانی‌های‌شان تشکر می‌کنم. روزهای بسیار قشنگی را که در کنار هم داشتیم هرگز فراموش نخواهیم کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی مقابل شمس‌آذر در قزوین به میدان رفت که چهار بازیکن این تیم به دلیل محرومیت قادر به همراهی قرمزپوشان اهوازی نبودند.

سینا مریدی، جفرسون باهیا، لوکاس کاندیدو و محمد عسکری چهار بازیکن فولاد خوزستان بودند که از دیدار حساس با شمس آذر محروم شده و نتوانستند در مسابقه عصر جمعه تیم خود را همراهی کنند. علاوه بر غیبت ۴ بازیکن کلیدی فولاد در میدان سخت قزوین عبدالله ویسی سرمربی این تیم هم به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته مقابل هوادار از حضور در کنار زمین محروم بود و مجبور شد از روی سکوهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد.

ویسی در شرایطی که خودش هم نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند با کمبود شدید نفرات و دست خالی خود مواجه بود و نتوانست آنطور که دلش می‌خواهد تیم خود را در مسابقه حساس با شمس آذر به میدان بفرستد. او با توجه به این مسئله در لیست ۲۰ نفره خود تعداد زیادی از بازیکنان زیر ۱۸ سال را قرار داد. نگاهی به این لیست نشان می‌دهد که فولادی‌ها در بازی عصر جمعه روی نیمکت خود 5 بازیکن حاضر در لیست زیر 21 سال را در اختیار داشتند.

ویسی که در این مسابقه خودش محروم بود و دستش بسیار خالی بود، امید داشت که بتواند با دست پر قزوین را ترک کند اما در نهایت با یک ضربه پنالتی خود را مغلوب دید و حالا امیدش برای کسب نتایج خوب با فولاد خوزستان به دیدارهای آینده لیگ برتر است.

سرمربی فولاد در نهایت در قزوین روز عجیب و سختی را سپری کرد؛ در جمعه‌ای که هوای قزوین به طرز عجیبی سرد شده و وزش باد شدید در ورزشگاه سردار آزادگان هم به ضرر شاگردان او بود، یک زنگ خطر بزرگ را برای فولاد به صدا درآمد و حالا آنها باید در ۷ بازی گذشته آینده برای بالا کشیدن خود در جدول روندی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • ثبت تولید ۷۲۰ هزار تن محصول در شرکت فولاد اکسین خوزستان