Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی بهبودی، گفت: بروز سیلاب ۲ روز گذشته به ۹ محور روستایی و اصلی در ۲ بخش مرکزی و چاه دادخدا خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج، «محمد هادی بهبودی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج، گفت: بروز سیلاب 2 روز گذشته به 9 محور روستایی و اصلی در 2 بخش مرکزی و چاه دادخدا خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هادی بهبودی، افزود: بارش باران‌های سیل آسا به مدت کوتاه  در ظرف 2 روز گذشته سبب آب بردگی، تخریب شانه خاکی، تخریب رادیه برید، تخریب دستک پل ها و دریواسیون در محورهای ارتباطی بلبل آباد، کهنوج –قلعه گنج، چاه باغ، شمزان جهاد، شمزان هیات، چهل المدین، رمشک و محور قلعه گنج جاسک شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج، با بیان این مطلب که بارش باران های چند روز گذشته در قلعه گنج شدید بوده است، ابراز داشت: این بارش ها در کوتاهترین فواصل زمانی رخ داده و سبب تخریب بستر راه های روستایی در این شهرستان شده است.

وی، با اشاره به این که  در حال حاضر 127 کیلومتر از راه ه های روستایی در این شهرستان نیاز به تیغ زنی دارد، افزود: شدت سیلاب سبب تخریب رادیه برید 17پل در قلعه گنج شده است .

بهبودی، از باز بودن تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: کار تیغ زنی راه های روستایی در دستور کار است و با فرو کش کردن آب در محل گذر از پل ها، کار شن روبی پل ها و تنقیه پل های در معرض خطر با اولویت انجام می شود.. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج، ضمن درخواست، توصیه کرد و گفت: با توجه به ادامه روند بارندگی ها تا 3 روز آینده  در این شهرستان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی قلعه گنج را دارند خواست جوانب احتیاط را رعایت و به ویژه در محل آبنماها در صورت عبور سیلاب از گذر از آبنماها جدا خودداری کنند.  

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان اصفهان خبرگزاری شبستان مجلس جشن روزه اولی ها موزه خراسان جنوبي کانون های مساجد جنوب کرمان بیرجند شهرستان قلعه گنج تخریب راه های روستایی بارندگی و سیلاب راه های روستایی خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش برف، تندباد و سرمازدگی در فروردین امسال به چهار هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی و ۲ هزار و ۳۷۰ هکتار باغ در شهرستان‌های بویین میاندشت، فریدن، کاشان و آران و بیدگل خسارت وارد شده است.


منصور شیشه فروش افزود: این خسارت‌ها بیشتر بدنبال بارش‌های نیمه نخست فروردین بوده و فعالیت سامانه بارشی اخیر به جز آبگرفتگی در برخی مناطق جنوبی استان خسارت جدی نداشت.


او  با بیان اینکه بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: کشاورزان و باغداران در زمان مقرر نسبت به بیمه اراضی کشاورزی و باغ‌های خود اقدام کنند.


شیشه فروش ادامه داد: صندوق بیمه کشور نیز لازم است به تناسب میزان خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و باغداران غرامت پرداخت کند و نسبت به تعدیل تعرفه‌ها نیز اهتمام داشته باشد.


او گفت: برای جبران خسارت‌های وارد شده به بخش ساختمان در اثر بارندگی و زلزله نیز امکان بیمه منازل از طریق قبوض برق فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • آغاز بارش باران در استان‌های جنوبی کشور