Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@23:29:02 GMT

بررسی ایرادات شورای نگهبان به قانون انتخابات در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۴۱۸

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات مجلس خبر داد.
به گزارش صدای ایران از ایسنا؛ اصغر سلیمی اظهار کرد: ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به دست مجلس شورای اسلامی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه یادآور شد: از آن جا که هفته‌ آینده تنها مجلس شورای اسلامی دو روز جلسه خواهد داشت بررسی این طرح به بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی موکول خواهد شد.
نماینده مردم سمیرم در پایان گفت‌: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پس از تعطیلات مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات کمیسیون شوراها مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ عصر چهارشنبه(۲۹ فروردین) جلسه چهارم برنامه "به‌وقت دانشجو" با حضور محمدرضا آمویی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
در این برنامه، محمد آمویی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا کلیه مراحل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرمانشاه ارائه نمود.
وی در ادامه ضمن تشریح نحوه اجرای دورم دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، پاسخگوی سوالات دانشجویان در این خصوص بود.
برنامه "به‌وقت دانشجو" به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و در قالب سلسله نشست‌های مطالبه‌گری دانشجویی، در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود.
این برنامه در واقع مجالی است برای مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ دانشجویی که با محوریت انتخابات و با دعوت از مسئولین برگزار کننده و کاندیداهای انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و در آن ضمن ارائه‌ توضیحات عملکردی توسط میهمانان؛ سوالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان بیان و مطالبه می‌شود.


از جمله میهمانان قبلی این برنامه می‌توان به علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رییس ستاد انتخابات استان، دبیر ستاد انتخابات استان و برخی از کاندیدا اشاره کرد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227584 برچسب‌ها ایسکانیوز مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟