Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:55:18 GMT

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۴۴۴

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال منصوب شد

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال امروز طی حکمی الهام سلوکی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون هندبال منصوب کرد.

سلوکی از جمله مربیان و مدیران فعال و قدیمی هندبال است که سابقه زیادی در رشد و پرورش استعداد‌های هندبال بانوان کشورمان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دارای مدرک مهندسی بهداشت محیط و فوق لیسانس مدیریت تربیت بدنی است.

در سابقه او مسئولیت در کمیته مربیان استان تهران، مسئول بانوان هیئت هندبال و مسئول ورزش بانوان بنیاد شهید جنوب شرق استان تهران دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حضور کوبل داوری هندبال در تورنمنت بین المللی ایتالیا

نگاهي به تاريخچه "هندبال در ايران و جهان"

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد

انتهای پیام/

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزبوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش وجوانان در حال تدوین است گفت:با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود:هیات ورزش دانش اموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهدداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و افزود:با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

علی موحدی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد