Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@11:18:14 GMT

نشست هیئت اندیشه‌ورز چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۴۸۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این نشست دکتر احمدرضا بسیج پس از قرائت و تفسیر آیات اول سوره انبیاء، به تشریح فتح و نصر رزمندگان متعهد و فداکار در عملیات بیت‌المقدس در دوره جنگ تحمیلی پرداخت. 

ایشان از این پیروزی عظیم به عنوان یک واقعه تاریخی که بازتاب جهانی داشته به عنوان نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن تا دندان مسلح یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بسیج از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی را روز سوم خرداد ۱۳۶۱ و پیروی از ولایت و اطاعت پذیری محض از امام خمینی (ره) به همراه اراده ملت رمز موفقیت رزمندگان اسلام معرفی کرد.

پس از آن دکتر نوروزی مسئول تحلیل و بررسی سازمان و همچنین رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان پس از تشریح این عملیات غرورآفرین برنامه‌های ویژه گرامیداشت این روز تبیین کرده و خواهان انتقال این تجارب از اساتید به دانشجویان شد.

منبع:روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و سایر اماکن واجد شرایط در سال گذشته، تعداد ۶۴۵ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شد.

وی افزود: از این تعداد ۴۵۱ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۱۱ مورد به مددجویان بهزیستی، ۲۹ مورد به خانواده شهدا، ۳۲ مورد به جانبازان و ۲۲ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.

سلیمیان با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، تصریح کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895845

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • عملیات «وعده صادق» تحلیل گران سیاسی و نظامی را مات و مبهوت کرد
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد