Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:31:48 GMT

باران همراه با رعد‌وبرق در انتظار ۱۲ استان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۵۱۳

سازمان هواشناسی کشور برای ۱۲ استان کشورمان، رگبار باران همراه با رعد‌وبرق پیش‌بینی کرد.
به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار موقتی باران همراه با رعد وبرق به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

امروز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق اصفهان و جنوب و غرب کرمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فردا چهارشنبه یکم خرداد ماه، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه غربی یزد، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان.

همچنین از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب خیزش گردوخاک در این منطقه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک باران رعد و برق هادی رضوی عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

‏سامانه بارشی تشدید می‌شود

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد. بر این اساس سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان