Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: ضیافت افطاری شب ولادت امام حسن(ع) برای بیش از چهار هزار نفر از خانوادهای شیعه و اهل سنت شهرستان در مساجد شهر بندر کوهستک، روستای بمانی و روستای واداشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن حیدری، امام جمعه شهرستان سیریک در حاشیه مراسم ولادت امام حسن(ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ضیافت افطاری شب ولادت امام حسن(ع) برای  بیش از چهار هزار نفر از خانوادهای شیعه و اهل سنت شهرستان در مساجد شهر بندر کوهستک، روستای بمانی و روستای واداشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف مقام معظم رهبری و خیرین به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  بیش از چهار هزار پرس غذای گرم و سه هزار بسته سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت سفید، شیر و شکر به ارزش سیصد و هفتاد میلیون تومان میان خانوادهای مستمند و بی بضاعت شهرستان توزیع شد.

حیدری عنوان کرد: هزینه های سفره ضیافت افطاری، غذاهای گرم و بسته های سبد غذایی از طرف دفتر مقام معظم رهبری و  با مشارکت خیرین ، قرارگاه تحول فرهنگی امام جواد(ع)  و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر بندر کوهستک تامین شده است.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر هنرستان طریق القدس آباده گفت: به مناسبت هفته مشاغل، هنرجویان هنرستان طریق القدس آباده آثار و دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند.
جعفری افزود: هنرجویان این هنرستان بیش از هزار اثر در رشته‌های معماری، گرافیک، حسابداری و شبکه IT برای معرفی این رشته‌ها در معرض دید عموم قرار دادند.
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سالن هنرستان این شهرستان دایر است.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تخریب بند خاکی دوازده امام روستای نوده
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند