Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ بیست و پنجمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در 48 ساعت گذشته رقم خورد. 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در بیست و پنجمین مرحله طرح رعد با 333 حکم قضایی 528 نفر از سارقین و مالخران و مجرمینی که در امر سرقت منازل،  اماکن، خودرو و کیف‌قاپی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: 35 هزار قطعه از اموال مسروقه و 168 دستگاه خودور و موتور سیکلت کشف و ضبط و برای سارقین 777 پرونده تشکیل شد. 

وی با بیان اینکه 20 باند سرقت متلاشی شد، اعلام کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه 8 میلیارد تومان است که خوشبختانه مالکان 87 درصد از اموال مسروقه شناسایی شدند. 

سردار رحیمی افزود: 259 نفر از سارقان دستگیر شده در این مرحله سابقه‌دار هستند؛ از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و 47 قطعه سلاح سرد بدست آمد. 

فرمانده انتظامی پایتخت به حوزه قاچاق کالا اشاره و بیان داشت: 55 پرونده کالای قاچاق تشکیل و 42 نفر از قاچاقچیان عمده و مهم شناسایی و دستگیر شدند؛ 122 هزار انواع و اقسام کالای قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه 7 میلیارد تومان است. 

وی گفت: 4 باند عمده قاچاق کالا نیز شناسایی و منهدم شد. 

سردار رحیمی درخصوص طرح شبانه که پیشنهاد شورای شهر تهران است اعلام کرد: فعلا با توجه به اینکه فعالیت اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان تا سحر مجاز است مانعی وجود ندارد اما برای ادامه این فعالیت باید پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای نقاط مختلف پیشنهاد شود که هم به نفع فروشندگان و هم به نفع مردم باشد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت شناسایی و دستگیر قانون ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز