Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپیس ایکس اعلام کرده در هفته جاری ۶۰ ماهواره استارلینک را به آسمان پرتاب می‌کند، این در حالی است که این شرکت قبلا ۲ بار پرتاب ماهواره‌ها را لغو کرده است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت اسپیس ایکس اعلام کرده در هفته جاری دوباره تلاش می‌کند تا ۶۰ ماهواره استارلینک را به مدار زمین ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود این ۶۰ ماهواره همراه یک موشک فالکون۹ در تاریخ ۲۳ می‌ از مقر کیپ کاناورال به آسمان پرتاب می‌شوند.

نخست قرار بود ماهواره‌های استارلینک در ۱۵ می‌ به آسمان پرتاب شوند، اما به دلیل وزش باد‌های سنگین این پرتاب لغو شد. سپس اسپیس ایکس تصمیم گرفت در ۱۶ می‌ ماهواره‌ها را به آسمان بفرستد، اما برای آپدیت نرم افزار و انجام کنترل‌های بیشتر این پرتاب نیز لغو شد.

به هرحال این شرکت قصد دارد با ایجاد شبکه‌ای از ماهواره‌های استارلینک دسترسی به اینترنت پرسرعت را در سراسر جهان فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرتاب ماهواره استارلینک اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • چین ماهواره Yunhai-۳-۰۲ را با موفقیت به فضا پرتاب کرد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • ۲۳ ماهواره به خوشه استارلینک در مدار زمین اضافه شد