Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسن مرادی ظهر سه شنبه در آستانه روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ایثار و مقاومت، گفت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است زیرا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به اهداف انقلاب پی بردند و در راستای فروپاشی این انقلاب جنگ همه جانبه ای را به سرکردگی صدام ملعون راه اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حماسه آزاد سازی خرمشهر با عملیات بیت‌المقدس استراتژی دشمن را از حالت تهاجمی به لاک دفاعی فرو برد و تمام معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه عملیات بیت المقدس از دو منظر حائز اهمیت است؛ گفت: با پیروزی در این عملیات جنگ وارد مرحله جدیدی شد و در ادامه پیروزی‌های زیادی برای نیروهای انقلاب رقم زد.

وی با بیان اینکه این پیروزی باعث شد دشمنان و در رأس آنها آمریکا حساب کار خود را کرده و در مقابله با انقلاب اسلامی با نهایت احتیاط برخورد کند، گفت: مهمترین عامل پیروزی در این عملیات وحدت بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی بود.

مرادی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت گرامیداشت این ایام برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است، افزود: ۵۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که مهمترین برنامه‌ها صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسجیان، غبارروبی گلزار شهدا، نشست‌های بصیرت افزایی، اجرای مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی است.

کد خبر 4622725

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان سپاه انصارالحسین همدان حسن مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

به گزارش فارس، منابع اسرائیلی خبر دادند دست‌کم ۲ شهرک‌نشین به دنبال این اقدام در نزدیکی ایستگاه اتوبوس‌ها در غرب قدس زخمی شده‌اند.

برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است.

نیرو‌های امنیتی رژیم اسرائیل به‌سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو برای یافتن مجری یا مجریان این عملیات هستند.

بالگرد‌های اسرائیلی نیز به محل ارسال شده‌اند و در تلاش برای شناسایی و به دام انداختن عوامل این عملیات هستند.

دیگر خبرها

  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران