Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از پرداخت تسهیلات برای 7 هزار و 400 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده در گفتگو با عصرهامون، گفت: از زمان اجرای طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان، تاکنون به 7هزار و 400طرح با اشتغال 11 هزار و 800 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات در استان به ترتیب در شهرستان های خاش، زابل و ایرانشهر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر شفافیت عملکرد، اسامی دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در معرض دید عموم قرار دارد.

جهاندیده ارسال و اظهار نظر در مورد طرح های حمایتی در کارگروه ملی را یکی از اصلی ترین مشکلات موجود در حوزه رصد این طرح ها برشمرد و اذعان داشت: پیگیریم تا این مورد مستقیما در کارگروه استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا سقف 15 میلیارد تومان بررسی و تصویب طرح ها در اختیار استان است که امیدواریم با توجه به شرایط استان این رقم بهبود و افزایش پیدا کند.

وی در پایان توجه به ظرفیت اشتغال در بین نهادهای حمایتی را یکی از راهکارهای اثربخش در حوزه اشتغال روستایی دانست و تصریح کرد: در این خصوص نیز طرح های جالب توجهی در سطح استان اجرا شده که منجر به ایجاد اشتغال برای جامعه هدف این نهادها گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم