Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:06:24 GMT

انتخابات تضمین دوام جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۴۷۰۳

انتخابات تضمین دوام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نخستین نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتخابات اعتبار و ناموس وزارت کشور است و ما باید تمام قد از ناموس خود صیانت کنیم.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با تمامی امکانات اداری آماده برگزاری انتخابات سالم در سیستان و بلوچستان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تقویت زیرساخت‌ها از قبیل فیبر نوری، ارتباطات، مسائل نظارتی و حمایتی مرتبط با برگزاری انتخابات را امری ضروری دانست و گفت: در حوزه امنیت باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد و ارتباط مستمر و متناسب با حوزه فعالیت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برقرار باشد و اعضای ستاد به صورت لحظه‌ای پاسخگوی فرمانداران و بخشداران باشند.

وی اظهار داشت: همه نامزدهای در انتخابات برای ما یکسان هستند و هر کس توانست نظر و آرا مردم را جلب کند برای ما محترم و ارزشمند است زیرا بر این باوریم که در انتخابات اراده مردم باید عملی شود.

موهبتی افزود: فرمانداران باید سعی کنند در مکاتبات برای نامزدهای انتخابات بحران و مشکلی ایجاد نشود و اشراف اطلاعاتی کامل در امور داشته باشند.

وی بیان کرد: انتخابات باید با معیار تأیید شورای نگهبان پیش رود و در برگزاری سالم آن دقت کافی انجام شود.

کد خبر 4622909

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان انتخابات مجلس شورای اسلامی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان

معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان و هیأت همراه که به منظور بررسی همکاری های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفر کرده است از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیات تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت های بندر چابهار، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادرو دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت ها و پتانسیل های بالای چابهار که می تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه های پسکرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات