Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و جمعیت هلال‌احمر امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه، با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های فناورانه‌ علمی و توسعه‌ همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و فرهنگی در جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته جهاددانشگاهی و جمعیت هلال‌احمر ایران به‌منظور نیل به اهداف مطرح‌شده در اساس‌نامه‌های دو طرف است.
زمینه‌های همکاری مشترک طبق این تفاهم‌نامه شامل ایجاد بستر مناسب جهت در اختیار قرار دادن امکانات پزشکی، پیراپزشکی و درمانی مراکز وابسته، همکاری مشترک در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، توان‌بخشی، مدیریت بحران، امداد و نجات و...، استفاده از توانمندی‌های فناورانه‌ جهاددانشگاهی در جمعیت هلال‌احمر ایران، همکاری در زمینه‌ تولید فرآورده‌های دارویی و تجهیزات پزشکی، استفاده از ظرفیت‌های مراکز فرهنگی و علوم انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی می‌شود.
همچنین انجام طرح‌های مشترک پژوهشی و تسهیل دسترسی پژوهشگران دو طرف در زمینه‌ استفاده از نتایج گزارش‌های طرح‌های پژوهشی، بررسی راه‌اندازی واحد مشترک پژوهشی درمانی، همکاری در خصوص اجرای مانور‌های مشترک در زمینه‌ سوانح و بلایای طبیعی در دوره‌های آموزشی، علمی و مهارتی، استفاده از ظرفیت‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی و همکاری در طراحی و راه‌اندازی مرکز آموزش مشترک و تهیه‌ محتوا و بسته‌های آموزشی از دیگر موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.
همچنین در این نشست، مسئولان جهاد دانشگاهی و جمعیت هلال‌احمر به تشریح زمینه‌های مشترک همکاری پرداختند. از جمله مهم‌ترین محور‌های این سخنان می‌توان به استفاده از پارک‌های علم‌وفناوری و فرهنگی جهاد دانشگاهی برای فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، ارتقای رابطه‌ تنگاتنگ رسانه‌ای این دو نهاد، تدوین دوره‌های مشترک آموزشی تخصصی، ایجاد فعالیت‌های پزشکی با رویکرد نو، مردمی و جهادی بودن؛ ویژگی فعالیت‌های مشترک، همکاری در فعالیت‌های بین‌رشته‌ای، تولید دارو‌های نوترکیب و گیاهی، واگذاری فضا‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر به جهاد دانشگاهی، توجه به حوزه‌های فعالیتی استارت‌آپی مشترک، گسترش فرهنگ آموزش همگانی و توجه به حوزه‌ی توان‌بخشی و طب بازساختی اشاره کرد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه جهاد دانشگاهی هلال احمر تفاهم نامه طیبی پیوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر که در وقایع زلزله افغانستان و سیل سیستان و بلوچستان حضور داشتند تقدیر شد.

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6057202

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با دانشگاه کشاورزی روسیه
  • هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای سیل احتمالی در این ۵ استان
  • آماده‌باش ویژه هلال احمر برای سیل احتمالی در ۵ استان/ هشدارهایی که باید جدی گرفته شود
  • انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر مازندران
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • هشدار و آماده‌باش هلال احمر برای مداخلات جوی ۵ استان در آخرین روز سال
  • بدون نیاز به سیم‌کارت حوادث را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهید
  • انجام ۱۹۴ عملیات امدادی در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳
  • آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز ۱۴۰۳