Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل صندوق بازنشستگي گفت: پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان در مرحله راستي آزمايي است و تا عيد فطر، هزار نفر از آنها که سال گذشته عقدنامه خود را ارائه کردند وام خود را دريافت مي کنند.

«سيد ميعاد صالحي» روز سه شنبه در حاشيه نشست شوراي عالي رفاه و تامين اجتماعي که در وزارت تعاون برگزار شد، افزود: پرداخت وام 20 ميليون توماني ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوري با اولويت بازنشستگاني که کمترين درآمد را دارند انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: سامانه جذب نخبگان در راستاي کيفي سازي نيروي انساني امروز در صندوق بازنشستگي رونمايي مي شود. در مدت 2 هفته سامانه باز است تا افرادي که شرايط لازم براي حضور در پست هاي مديريتي و هيات مديره هاي شرکت هاي زيرمجموعه صندوق هستند ثبت نام کنند.
به گفته وي سوابق کارهاي اقتصادي و مديريتي متقاضي، تحصيلات و آيين نامه احراز استعدادهاي برتر شوراي عالي انقلاب فرهنگي از شروط ثبت نام در اين سامانه است و بر اين اساس امتيازدهي مي شود.
صالحي درباره افزايش حقوق بازنشستگان کشوري گفت: افزايش سنواتي در بازنشستگان کشوري مبناي 440 هزار تومان يا 18 درصد است و هر کدام که بيشتر باشد به عنوان افزايش حقوق در نظر گرفته شده است.
وي افزود: علاوه بر آن براي همسان سازي مستمري بازنشستگان براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي مبلغ پنج هزار ميليارد تومان براي بازنشستگان کشوري و لشکري تعيين شده که 3250 ميليارد تومان براي بازنشستگان کشوري در سال 98 تخصيص داده شده است.
مديرعامل صندوق بازنشستگي درباره عزل مديري که 30 ميليون تومان حقوق مي گرفت، بيان کرد: يکي از مديران هلدينگ مبلغ بيش از 30 ميليون تومان دريافت مي کرد و در راستاي شفافيت و فساد ستيزي، اين مدير برکنار شد.
وي تاکيد کرد: پنج گام براي شفافيت و فساد ستيزي برنامه ريزي شده بود. گام اول برداشته شد و روزها و هفته هاي آتي چهار گام ديگر برمي داريم.
صالحي افزود: در صندوق بازنشستگي مديران ديگري حقوق هاي بالاتر از 30 ميليون تومان دريافت مي کردند من تأکيد مي‌کنم تمام مديران عامل طبق قانون رعايت کنند.
وي تصريح کرد: فشارهايي ممکن است وارد شود اما با حمايت هاي صورت گرفته اميدواريم اين کار را انجام دهيم و رسانه ها مي توانند کمک حال ما باشند.
اقتصام * 9132* 3063
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»