Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار مرکزی شرایط ویژه و حاد شرکت‌های آذرآب و هپکو مطرح و قرار شد استاندار وضعیت این شرکت‌ها را پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ سید مهدی مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار مرکزی گفت: پیگیری تأمین و جبران خسارات وارده ناشی از سیل و سرمازدگی یکی از موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود  که قرار شد استاندار و نمایندگان مجلس این مهم را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدس افزود: شرایط ویژه و حاد شرکت‌های آذرآب و هپکو دیگر موضوعی بود که مطرح شد و  قرار شد استاندار وضعیت این شرکت‌ها را پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد استاندار مرکزی جهت پیگیری تعهداتی که وزرا در سفرهای استانی یا در جلسات مرکز داده‌اند مسئول مشخصی را تعیین کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن بیان اینکه در این جلسه بررسی شد که برای ایجاد شهرک فناوری‌های پیشرفته مساعدت لازم به عمل بیاید اظهار کرد: همچنین مقرر شد که در خصوص حمایت از مدیران در اتخاذ تصمیمات جسورانه و در این شرایط خاص دغدغه مدیران در حوزه بازرسی حل شود و جلسه مشترکی بین استانداری و سازمان بازرسی صورت گیرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت بیشتری صورت گیرد تا بتوانند وظایفشان را انجام دهند. البته تخلفات و ایرادات قابل‌پیگیری است ولی در خصوص ایجاد تعادل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های نظارتی استاندار تأکیدی داشته باشند تا مدیران در این شرایط حساس تصمیمات مؤثر و جسورانه را بگیرند.

وی بیان کرد: مقرر شد که برای تأمین ارزاق و کالاهای اساسی و ایجاد آرامش در بازار، استاندار  اقدامات ویژه‌ای را انجام دهد. مجمع نمایندگان قائل به این موضوع هستند که بایستی دولت و وزرا اختیارات ویژه‌ای به استانداران و مدیران استانی بدهند و قرار شد نامه‌ای به امضای مجمع نمایندگان برای دولت ارسال و درخواست شود که تفویض اختیار بیشتری در حوزه‌های مختلف صورت بگیرد.

مقدسی افزود: دعوت از وزیر ارتباطات و بازدید ایشان از استان مرکزی طی دو سه هفته آینده و حضور معاون علمی رئیس جمهور پس از ماه مبارک رمضان در شهرستان‌هایی از استان که در سفر قبلی حضور نیافته بودند از دیگر نکات مطرح‌شده در این جلسه بود.

وی اظهار کرد: در این جلسه در خصوص عملکرد بعضی از دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان مشورت‌های لازم صورت گرفت ولی درمجموع مجمع نمایندگان استان مرکزی اعتقاد دارد که در شرایط فعلی بایستی با اتحاد و انسجام، و حمایت از مدیریت استان امور مردم را به‌درستی و به نفع مطلوب انجام داد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان افزود: لذا مجمع نمایندگان اتحاد و وحدت خودشان را حفظ کردند و حفظ می‌کنند و در این شرایط اعتقاددارند که حفظ وحدت و انسجام ملی و استانی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همه مسئولین استان بایستی در کنار هم با هماهنگی و تعامل با استاندار مسائل و مشکلات مردم را مدنظر داشته باشند و رفع آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار د هند.

وی خاطرنشان کرد: ضمناً مقرر شد که استاندار برای افتتاح چند پروژه در شهرستان‌های مختلف از معاون اول رئیس جمهور یا یکی از وزرای مربوطه دعوت کنند تا به استان بیایند و در افتتاحیه‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 6082114 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»