Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خشایار فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنوشت، در خصوص ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه‌ها به صورت میدانی است که به شکل متمرکز در بوستان آب و آتش هرشب از ساعت 21 تا 12 بامداد برگزار می شود. استیجی در بوستان آب و آتش وجود دارد که روی آن برنامه‌های میدانی تدارک دیده شده، اجرا می‌شود. این برنامه‌ها شامل موضوعات مختلف اعم از تلاوت‌های مجلسی، اجرای موسیقی‌های محلی و به نمایش گذاشتن آیین‌های سنتی اقوام مختلف در ایام ماه مبارک رمضان، مسابقه‌های خانوادگی و اجرای موسیقی در ایام خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنسرت خیابانی محمد اصفهانی امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) از ساعت 21:30 برای عموم مردم اجرا خواهد شد. همچنین در روز ولادت امام حسن (ع) و روز عید فطر ویژه برنامه‌‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

خشایارفر در مورد برنامه‌ سفره‌های آسمانی و نمایشگاه گوهر زیبایی، گفت: برنامه‌ی سفره‌های آسمانی هرشب همزمان با اذان مغرب و عشاء برگزار می شود و شامل سفره افطاری ساده‌ برای عموم مردم در میدان مشاهیر است. نمایشگاه گوهر زیبایی نیز نمایشگاه مد و لباس است که با همکاری کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد برگزار می‌شود. بخشی از این برنامه به عفاف و حجاب اختصاص پیدا کرده که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و گردشگری مجموعه اراضی عباس آباد در مورد ویژه برنامه‌های گنبد مینا عنوان کرد: گنبد مینا فیلم‌های جدیدی را برای اکران آماده کرده که هرشب اکران می‌شوند. علاوه بر این، موضوع رصد ماه در ابتدا و انتهای ماه مبارک رمضان در گنبد مینا صورت می‌گیرد. تیم استهلالی که در گنبد مینا وجود دارد جزو تیم‌هایی هستند که زیر نظر تیم دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست