Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: خانمی که با اغفال و فریب دختر بچه ای ۳ ساله در هنگام بازی در یک پارک در ساوه،‌ طلاجات او را سرقت کرده بود،‌ بعد از ساعتی در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

کشف ۳۵۰ کیلوگرم لباس های زنانه قاچاق در عملیات پلیس آشتیان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان آشتیان، ۳۵۰ کیلوگرم لباس های زنانه قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در این باره گفت: در اجرای برنامه های پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان در عملیاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود:‌ در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۵۰ کیلوگرم لباس زنانه قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری توزیع کننده نوشیدنی های غیرمجاز قاچاق در اراک

در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، عامل توزیع نوشیدنی های قاچاق در اراک شناسایی ، دستگیر و تعداد حدود یک هزار و ۸۹۶ عدد قوطی نوشیدی نیروزای غیرمجاز و قاچاق از او کشف شد.

سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی مدتی است اقدام به تهیه و توزیع نوشیدنی های نیروزای غیرمجاز و قاچاق در سطح شهرستان می کند.

وی افزود: با شناسایی این فرد و مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی، محل فعالیت این فرد در یکی از محله های شهرستان مشخص شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضائی منزلی مسکونی که این فرد برای فعالیت غیرقانونی خود استفاده می کرد،‌ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد یک هزار و ۸۹۶ عدد قوطی نوشیدنی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف پارچه از بار ضایعات لاستیک

در عملیات پلیس آگاهی استان، حدود یک میلیارد ریال پارچه قاچاق که در زیر بار ضایعات لاستیک جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ" سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در انجام تحقیقاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند.

وی افزود: در یک عملیات برنامه ریزی شده، خودرو متوقف و خودرو که راننده آن مدعی حمل ضایعات پلاستیک بود، مورد بازرسی ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی که توسط راننده از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی این محموله قاچاق را در ارزیابی کارشناسان در حدود یک میلیارد ریال بیان داشت و گفت:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.#

کشف ۴۳ کارت خوان و پارچه های قاچاق در عملیات پلیس شازند

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، از یک دستگاه خودروی سواری ۴۳ دستگاه کارت خوان و ۲۱ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ" محمدعقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:‌ در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا،‌ تیمی از ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۳ دستگاه کارت خوان و ۲۱ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق طلاجات دختر بچه خردسال در ساوه

خانمی که با اغفال و فریب دختر بچه ای ۳ ساله در هنگام بازی در یک پارک در ساوه،‌ طلاجات او را سرقت کرده بود،‌ بعد از ساعتی در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیری شد.

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: شب گذشته شخصی در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارشی از سرقت طلاجات فرزند خردسالش را اعلام کرد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه، والدین این فرد با مراجعه به تیم گشت انتظامی اذعان داشتند که فرزندشان در حال بازی در پارک نزدیک منزلشان بوده است که فردی ناشناس،‌ گوشواره های طلای او را ربوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی فرد سارق آغاز شد و بعد از مدت زمانی کوتاه،‌ فرد سارق که خانمی بود، شناسایی و در عملیاتی در منزل مسکونی اش دستگیر شد.

سرهنگ اسدی تصریح کرد: طلاجات سرقت شده از این فرد کشف و به مالباخته تحویل داده شد و متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اسدی در پایان با بیان ضرورت توجه خانواده ها در پیشگیری از سرقت زیورآلات فرزندان خردسال گفت: شهروندان در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۵ تن شکر بدون مجوز حمل در عملیات پلیس خمین

در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی لکان در شهرستان خمین،‌ یک دستگاه خودروی کامیون حامل ۵ تن شکر بدون مجوز حمل توقیف شد.

سرهنگ "عزیز عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این باره گفت:‌ روز گذشته تیم گشت پاسگان انتظامی لکان این شهرستان، در یکی از محورهای روستایی، یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده مشخص شد که خودرو حامل ۵ تن شکر بدون مجوز حمل، بارنامه و فاکتور خرید است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

یک کشته در پی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در کمربند جنوبی شهرستان اراک، یک کشته و یک مجروح در پی داشت.

سرهنگ " سید علی حسینی " سرپرست پلیس راهور استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه گفت: بعدازظهر روز گذشته گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در کمربردی جنوبی شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ در این سانحه رانندگی که در برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل کنار جاده به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی حاضر در محل تصادف به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر کارشناس پلیس راهور، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی مورد نظر، دلیل وقوع این حادثه اعلام شده است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و با رعایت سرعت مطمئنه در سطح خیابان های درون شهری به رانندگی بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر