Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:01:12 GMT

ملاقات شبانه ژاوی و‌نکونام در اسپیناس+عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۲۰۹

ملاقات شبانه ژاوی و‌نکونام در اسپیناس+عکس

به گزارش "ورزش سه"، السدی ها شب گذشته دیدار تشریفاتی خود برابر پرسپولیس را با شکست به پایان رساندند اما مهمتر از نتیجه این بازی که اهمیتی برای هیچ یک از دو تیم نداشت، خداحافظی ستاره اسپانیایی این تیم است. او پس از سال ها حضور در سطح اول دنیا، سه سال اخیر را در دوحه حضور داشت و با پیراهن تیم السد به میدان می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی هرناندز، رهبر سابق کاتالان ها، پس از پایان بازی های لیگ ستارگان قطر و همینطور مرحله گروهی لیگ قهرمانان تصمیم گرفت دیگر به دوران بازیگری خود ادامه ندهد.


اما پس از پایان بازی مورد نظر، کاروان تیم السد راهی هتل اسپیناس پالاس شدند و پس از مدتی مهمان ویژه او نیز از راه رسید و در لابی هتل به انتظار ژاوی نشست. جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی که سال ها سابقه بازی در لالیگا را دارد و به همین دلیل بارها با ستاره های اسپانیایی و غیراسپانیایی در لیگ اسپانیا روبرو شد پس از پایان بازی و حضور السدی ها در هتل، قطعا طبق قرار قبلی برای دیدار با کاپیتان وداع کرده این تیم، در لابی هتل محل اقامت حضور یافت.


پس از حضور جواد نکونام، ژاوی نیز از راه رسید و پس از خوش و بش گرمی که با نکونام داشت به همراه او راهی اتاق خود شد و در رابطه با مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداختند و از نکات  آن می توان به آرزوی موفقیت ژاوی برای نکونام اشاره کرد. ژاوی برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران آرزوی موفقیت و عنوان کرد امیدوار است تا روزی نکونام را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران ببیند.


پس از آن نیز ژاوی درباره سال های آینده و برنامه های مختلف خود با نکو به صحبت پرداخت. البته نکته قابل ذکر در این باره اینکه به احتمال فراوان، ژاوی هرناندز به مدت دو سال سرمربیگری تیم السد را برعهده خواهد گرفت.


در پایان این دیدار نیز ستاره اسپانیایی از جواد نکونام دعوت کرد تا وی با حضور در قطر ، به عنوان یکی از مهمانان ویژه به تماشای بازی افتتاحیه لیگ ستارگان قطر، بنشیند.

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت