Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه هر مسئولی از ارتباط با رسانه و‌ خبرنگار فراری باشد باید فاتحه آن‌ مسئول خوانده شود گفت: مطالبه‌گری حق مسلم خبرنگار بوده و‌ مدیران باید پاسخگو باشند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 به ‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر با اشاره به اینکه مدیری قوی‌تر است که روابط عمومی قوی‌تری داشته باشد اظهارداشت: اگر مسئولی از اطلاع رسانی به روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فراری باشد باید فاتحه آن را خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکیدات مقام‌معظم رهبری بر مسئولان  مبنی بر اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام برای مردم ابراز کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و‌گوش دستگاه اجرایی بوده واگر کار خود را به درستی انجام ندهند آن اداره مانند ساختمانی خاموش است .

ولدی  با اشاره به شرایط فعلی کشور و اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد یأس و نا‌امیدی بین مردم  و ایجاد شکاف فاصله بین آن‌ها و ‌مسئولان هستند تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و ارائه آمار و اطلاعات دقیق و شفاف توسط روابط عمومی‌ها مانع از جوسازی دشمنان و‌ناامیدی مردم ‌می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر از تشکیل شورای راهبردی ملایر با حضور فرهیختگان، صاحبنظران  و نمایندگان اقشار مختلف مردم خبر داد و  بیان کرد: در این شورا کلیه ظرفیت‌های شهرستان ملایر به ویژه  شهر جهانی انگور و ثبت جهانی مبل و منبت  بررسی می‌شود تا بتوانیم با حرکت و جهشی در این مسیر ملایر را به الگویی برای سایر شهرستانها تبدیل کنیم.

نامه جنبش عدالت‌خواه به "رئیسی" درباره خصوصی سازیوزارت دادگستری نظارت بیشتری بر خصوصی سازی داشته باشدمعاون وزیر جهاد کشاورزی با خصوصی سازی تعاون روستایی مخالفت کرد

وی با اشاره به تأکیدات رهبری در استفاده از استعدادهای  جوانان در جامعه با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های طبیعی و انسانی موجود در کشور و‌ منطقه تصریح کرد: هم اکنون حدود 36 میلیون جوان  دارای استعداد و توانمندی در کشور داریم که از این تعداد 14 میلیون دارای تحصیلات عالیه هستند که برای رسیدن به اهداف متعالی نظام در گام دوم انقلاب یک سرمایه ارزشمند به شمار می‌روند.

ولدی با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مبنی بر استفاده‌ حداکثری از ظرفیت جوانان مستعد و متعهد خواستار تمرکز بر مسائل علمی و دانش بنیان و استفاده از جوانان جهادی و انقلابی در میادین کاری شد.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در رونق تولید و اشتغالزایی و درون زدایی و مردمی کردن اقتصاد را از اولویت‌های شهرستان دانست و افزود:  با اطلاع رسانی دقیق خبرنگاران و روابط عمومیها زمینه دریافت بودجه‌های لازم برای  توسعه زیرساخت‌های شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه اگر مسئولان در گذشته دقت و نظارت بیشتری داشتند امروز شاهد بسیاری از
 فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها نبودیم  خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی در این زمینه شد.

ولدی با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی‌ها  و اینکه تبیین سیاست‌های کاری هر سازمان بر عهده روابط عمومی‌هاست خواستار برگزاری کارگاههای آموزش تخصصی برای مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان درحوزه‌های متعدد شد.

فرماندار  ویژه ملایر روابط ‌عمومی‌ها را پیشانی ادارات برشمرد و ابراز کرد: روابط عمومی به منزله نقطه اتصال مردم با مسئولان و یکایک‌اقشار جامعه  بوده  و آنچه مهم است و روابط عمومیها همواره با آن‌مواجه هستند تنظیم روابط مسئولان با مردم، مسئولان با مسئولان و‌سایر اقشار جامعه بوده‌ که اگر این امر به درستی صورت‌گیرد قطعا عملکرد دستگاه‌های اجرایی به درستی برای مردم بازگو‌ می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است