Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:44:09 GMT

سد کرج در حال تخلیه است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۳۲۹

مدیرکل هواشناسی استان البرز از احتمال بارش رگباری باران و وزش باد شدید از عصر و شب امروز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت تا عصر فردا خبر داد. ناطقان: منصور رحمانیان افزود: بررسی الگوهای پیش یابی حاکی از گذر یک سامانه بارشی از البرز مرکزی است که به موجب آن از امروز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت عصر و شب تا عصر فردا چهارشنبه وزش باد شدید، رگبار، رعد و برق، کاهش محسوس دمای کمینه و در ارتفاعات احتمال تگرگ مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانیان افزود: در روز پنجشنبه هم آسمان استان قسمتی تا ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات با رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بیشینه سرعت باد در عصر و شب امروز به ۱۴ متر بر ثانیه خواهد رسید.

در همین خصوص مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران هم با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های شدید و سیل‌آسا از تخلیه سد کرج برای جلوگیری از سرریز شدن در زمان بارندگی خبر داده است.

سید حسین رضوی به ایسنا گفته که سد طالقان چند روز پیش سر ریز شده و سد کرج نیز برای جلوگیری از سر ریز شدن در حال تخلیه است.


منبع: ایسنا برچسب ها: سد کرج ، تخلیه ، بارش ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سد کرج تخلیه بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش شدید باد و بارش باران در دامغان

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تصاویری از بارش باران در شهرستان دامغان را ملاحظه می‌کنید این تصاویر متعلق به شامگاه سه شنبه چهارم اردیبهشت است. لحظاتی قبل وزش باد شدید نیز در دامغان آغاز شده است. بنا به اعلام هواشناسی تا ساعاتی دیگر سرعت وزش باد در این شهرستان از ۷۶ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد گذشت.

کد خبر 6087095

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • (تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • بارش شدید باران و سیل در زواره
  • (ویدئو) بارش‌های شدید در راه تهران