Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@02:32:03 GMT

لکه خون راز قتل مسافر نوروزی را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۴۴۶

مردی که در تعطیلات نوروز دایی خود را به قتل رسانده بود، با سرنخی که در صحنه جنایت باقی‌ مانده بود، دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

پنجم فروردین امسال مأموران کلانتری 152 خزانه ماجرای قتل مردی 35‌ساله را به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و بازپرس که همراه تیم صحنه جرم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کارشناسان پزشکی قانونی در محل قتل حضور یافت، با پیکر غرق در خون مردی روبه‌رو شد که در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی روی زمین افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مأموران کلانتری به بازپرس گفتند محل قتل خانه خواهر مقتول است؛ بنابراین بازپرس جنایی خواهر مقتول و خانواده‌اش را که ماجرای قتل را به پلیس اطلاع داده بودند، مورد تحقیق قرار داد. خواهر مقتول گفت: برادرم در شهرستان زندگی‌ می‌کند و برای تعطیلات به خانه ما آمده بود، امروز ما به خانه یکی از فامیل‌های شوهرم رفته بودیم. وقتی برگشتیم، دیدیم برادرم کشته شده است.

در آغاز تحقیقات با توجه به گفته‌های خانواده مقتول احتمال ارتکاب جنایت در پی شکست عشقی که مقتول به‌تازگی تجربه کرده‌ بود، به‌عنوان یکی از فرضیه‌های قوی مطرح شد. خانواده مقتول گفتند او به‌تازگی بعد از عقد با دختری از او جدا شد و این احتمال وقوع قتل با انگیزه انتقام را تقویت کرد.

 در ادامه با بررسی‌های دقیق‌تر احتمال آشنایی قاتل و مقتول تقویت شد؛ چون هیچ اثری از تخریب و ورود به عنف روی در‌ها دیده نشد؛ بنابراین با توجه به اینکه مقتول در شهرستان زندگی می‌کرد و افراد زیادی را در تهران نمی‌شناخت، همه اعضای خانواده مقتول به‌عنوان مظنونان احتمالی مورد تحقیق قرار گرفتند. این در حالی بود که در شاخه دیگری از تحقیقات کارشناسان صحنه جرم پلیس آگاهی لکه خونی روی درِ طبقه سوم ساختمان که قتل در آنجا اتفاق افتاده بود، پیدا و ابتدا تصور کردند قطره خون متعلق به خود مقتول است؛ ولی در ادامه با بررسی دقیق‌تر مشخص شد لکه خون متعلق به فرد دیگری است و احتمالا قاتل در درگیری با مقتول مجروح شده است. این موضوع به‌عنوان سرنخی جدید تحقیقات را به ‌سمتی دیگر هدایت کرد. در ادامه تحقیقات مأموران علاوه بر بازجویی از خانواده خواهر مقتول، آزمایش خون و بررسی دی‌ان‌ای آنها و مقایسه با لکه خون کشف‌شده را در دستور کار خود قرار دادند. در نهایت معلوم شد دی‌ان‌ای یکی از خواهرزاده‌های مقتول با لکه کشف‌شده مطابقت دارد؛ بنابراین او به‌عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. او که مردی 43‌ساله است، در مراحل بازجویی تخصصی به قتل دایی خود اعتراف کرد و دلیل آن را بدگویی دایی‌اش از خود عنوان کرد.

متهم درباره روز قتل گفت: آن روز رفتم با دایی‌ام صحبت کنم. کمی تلویزیون دیدم، بعد حرف را پیش کشیدم و جر و بحث‌مان شد. ‌دایی بلند شد و به طبقه سوم رفت. من هم پشت سرش رفتم. در آنجا باز هم به حرف‌های‌ خود ادامه داد و در نهایت من چاقوی آشپزخانه‌ای را که همراهم بود و در جیبم گذاشته بودم تا تیز کنم، از جیبم درآوردم و از پشت چند ضربه به او زدم. در این درگیری دست خودم هم مجروح شد و وقتی دیدم او هم می‌خواهد من را بزند، تصمیم به قتلش گرفتم. بعد از قتل می‌خواستم جنازه را بیرون ببرم؛ اما نگران بودم همسایه‌ها ببینند.‌ در این مدت هم خیلی عذاب وجدان داشتم و می‌خواستم خودم را معرفی کنم؛ اما چون می‌دانستم که روابط خانواده دچار مخاطره می‌شود، این کار را نکردم.

در پی این اعترافات بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت این متهم را صادر کرد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E69 برچسب ها: قتل ، جنایت ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قتل جنایت بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

وی با اشاره به تلاش امدادگران برای یافتن این افراد تاکید کرد که یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای سایرین ادامه دارد.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهار داشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

 بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه ) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص