Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:44:30 GMT

قرارداد پایتخت با تلویزیون امضا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۵۷۳

قرارداد پایتخت با تلویزیون امضا شد

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از انعقاد قرارداد ساخت فصل ششم برای نوروز خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» تصریح کرد: قراردادی یک ساله برای ساخت «پایتخت 6» با تلویزیون منعقد شد تا هم محسن تنابنده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشند و هم اینکه بتوانیم تمامی بازیگران را در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی افزود: چون امسال این قرار داد از اول سال بسته شده است و ما زمان یک ساله برای این قرارداد در نظر گرفتیم توانستیم با کلیه عوامل «پایتخت» هم قرارداد ببندیم.

‎این تهیه‌کننده تأکید کرد: انعقاد این قرارداد در آغاز سال کمک کرد که بتوانیم تیم سریال را جمع کرده و با بازیگران قرارداد ببندیم. خیالم از این جهت که بتوانم عوامل اصلی کار را داشته باشم راحت شده است چون اعتقاد دارم اگر تلویزیون بخواهد کار «پایتخت» را برای نوروز تولید کند با توجه به اینکه بازیگرانش پُر کار هستند و در پروژه‌های دیگر حضور دارند باید از ابتدای سال این قرارداد بسته شود.

‎غفوری با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «پایتخت 6» را محسن تنابنده آغاز کرده است توضیح داد: محسن تنابنده همیشه سرپرست گروه نویسندگان و طراح فیلمنامه «پایتخت» بود البته امسال زحمتش مضاعف شده است چون پیش از این کار، نگارش را مرحوم خشایار الوند بر عهده داشت ولی با توجه به اینکه امسال محسن تنابنده در این زمینه تنها شده فعلا شخصاً نگارش را بر عهده گرفته تا احتمالاً در آینده بتوانیم نویسنده‌های دیگری را هم به کار اضافه کنیم.

این تهیه کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار متن فیلمنامه را به پیش می‌بریم، بعد از اینکه متن‌ها به اندازه‌ای رسید که شرایط تولید داشته باشیم، پیش تولید را آغاز می‌کنیم و آماده تصویربرداری می‌شویم.

‎غفوری همچنین ضمن بیان اینکه سری جدید «پایتخت» برای نوروز 99 ساخته می‌شود عنوان کرد: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی اصل و هومن حاجی‌عبداللهی از بازیگران این سریال هستند.

الهام غفوری: «پایتخت» برای سینما و تلویزیون ساخته می‌شود

‎وی درباره ویژگی‌های سریال «پایتخت 6» و ماجراهایی که در داستان قرار است رخ دهد گفت: طراحی اولیه کار را محسن تنابنده انجام می دهد و من هنوز در جریان نیستم که قرار است در «پایتخت 6» چه اتفاقی بیفتد و هر چه هست در فکر تنابنده پخته می شود و شکل می‌گیرد ولی تلاش بر این است که کاری جذاب‌تر از «پایتخت»های قبلی باشد، این حساسیت در حال حاضر روی نگارش فیلمنامه وجود دارد.

‎تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در پایان درباره سرانجام فیلمی که قرار بود به صورت تک قسمتی از مجموعه «پایتخت» ساخته شود گفت: آن فیلم ممکن است روزی ساخته شود ولی با توجه به اینکه شرایط تغییر می‌کند و «پایتخت» هم همیشه به موضوعات روز می‌پردازد آن قصه یک قصه نیمه تمام ماند که ویژه نوروز 98 بود. ما خیلی تلاش کردیم که کار را به عید فطر مرتبط کنیم اما قصه طوری طراحی شده بود که فقط مناسب نوروز و تحویل سال بود. اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که صبح، عید شروع می‌شد و امسال نیز چون عید، مصادف با روز پدر بود قصه بر این اساس پیش رفته بود. سال آینده نیز عید و روز پدر در یک روز نیستند که ما بتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم برای همین فعلاً برای آن اپیزود تصمیم خاصی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما عید نوروز تلویزیون رسانه ملی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

قرارداد «برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان» بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) بین مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و عبدالرسول آقاجانی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

فکور در این آیین اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و محیط زیستی پروژه مغان که در گستره‌ شمال و شمال‌غربی کشور قرار دارد، هم به لحاظ شرایط کشاورزی منطقه حائز اهمیت و هم به‌دلیل نزدیکی به مرزهای شمال غربی ایران نیازمند تدوین و تنظیم ملاحظاتی است که افزون بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه انجام پروژه، زمینه اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی را نیز فراهم کند.

وی افزود: فعالیت‌های اکتشافی و عملیاتی باید همسو با انجام مسئولیت‌ اجتماعی سازمان انجام و افزون بر پیشبرد اهداف اکتشافی، سبب ارتقای سواد عمومی افراد بومی شود و با اشتغال‌زایی و استفاده از امکانات محلی معیشت مردم را بهبود بخشیده و رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

عبدالرسول آقاجانی، مدیرعامل شرکت تنکو نیز با قدردانی از گروه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گفت: سابقه همکاری شرکت تنکو با مدیریت اکتشاف قدمتی بیش از ۱۵ سال دارد و در این مدت همواره پیشرفت و خدمت به صنعت نفت هدف مشترک دو طرف بوده است و امید می‌رود که با تکمیل این پروژه نیز گامی دیگر به‌منظور پیشبرد اهداف دو طرف برداشته شود.

این قرارداد با وسعت ۹۰۰ کیلومتر مربع عملیات برداشت لرزه‌نگاری سه بعدی و ۱۵۵۰ کیلومتر برداشت لرزه‌نگاری دو بعدی، به ارزش ۱۲ میلیون یورو و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول زمان ۲ سال انجام خواهد شد که پس از انجام عملیات‌های لرزه‌نگاری ژئوفیزیکی و با پردازش و تفسیر اطلاعات به دست آمده، سرانجام منتج به روشن شدن موقعیت‌های اکتشافی هیدروکربوری نفت و گاز در ناحیه دشت مغان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟