Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوراواردز ژاپن و شانگهای چین با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه G، تیم اوراواردز ژاپن با برتری ۳ بر صفر مقابل بیجینگ گوان چین به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را ناگاساوا و یوکی موتو و کروکی در دقایق ۳۵، ۴۳ و ۸۱ به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه چونبوک موتورز کره و بوریرام تایلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول گروه G، چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و همراه با اوراوا ردز ژاپن که با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین یجینگ گوان چین با ۷ امتیاز و بوریرام تایلند با ۴ امتیاز سوم و چهارم شدند.

اما در گروه H، تیم شانگهای چین با برتری ۵ بر صفر اولسان هیوندای کره جنوبی صدرنشین، موفق شد جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. اسکار در دقایق ۷ و ۴۲ و ۷۶ موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و هت‌تریک کند ولی شنگلانگ در دقیقه ۶۷ و هو جینگ هان در دقیقه ۸۸ دیگر گل‌های شانگهای چین را به ثمر برساند.

در دیگر بازی این گروه، کاوازاکی ژاپن ۴ بر صفر اف. سی سیدنی استرالیا را شکست داد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به شانگهای چین از دور رقابت‌ها کنار رود. گل‌های این بازی را واکیزاکا در دقایق ۹ و ۲۰، تاناکا دقیقه ۲۸ و لئوناردو دامیائو در دقیقه ۵۹ به ثمر رساندند. در جدول گروه H، اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست امروز مقابل شانگهای، با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و شانگهای چین با ۹ امتیاز دوم شد و به مرحله بعد صعود کرد. همچنین کاوازاکی ژاپن با ۸ امتیاز سوم و اف. سی سیدنی استرالیا با ۴ امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد