Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :پیاده راه فرهنگی شهر رمضان در بوستان نیاوران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری توانست فضای پر نشاط معنوی را برای شهروندان ایجاد کند

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در بازدید از پیاده راه فرهنگی شهر رمضان در بوستان نیاوران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فراهم نمودن فضای پرنشاط معنوی، محور ویژه برنامه‌های پیاده راه فرهنگی شهر رمضان است تا مردم در کنار فیض عبادت و استغفار در ضیافت الهی ، در فضایی معنوی شادابی و نشاط اجتماعی را در بهار قرآن حس نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شکل گیری خدمات فرهنگی در بستر وظایف شهرداری منجر به نزدیکی بیشتر مدیریت شهری با شهروندان شده و این همراهی مشارکت آنها را در امور شهر بیشتر کرده است .
موسوی حضور تشکل های مردمی و شرکای اجتماعی در برنامه های فرهنگی شهرداری را خشنود کننده دانست و گفت: با مشارکت شهروندان فعالیت های فرهنگی پر رونق تر و با هزینه کمتر برگزار می شود.
شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: پیاده راه فرهنگی شهر رمضان حیات شبانه شهر را نیز در شکل اصیل و اسلامی آن برقرار کرد تا خانواده ها بتوانند در محیطی امن در کنار هم ساعات پر باری را سپری کنند .
برنامه های پیاده راه رمضان منطقه یک شامل کرسی تلاوت، خیریه، کارآفرینی، کانون هموفیلی ایران، محک، سکوی ورزش، سکوی سلامت، نقاشی و گریم کودکان،کارآفرینی و هنرهای دستی، پته دوزی، ترمه دوزی، صنایع چوبی و استفاده از ظرفیت سرای محلات است که توانست محیطی شاد و فرهنگی را برای خانواده ها در ساعات بعد از صرف افطار فراهم کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی ظهر امروز در اولین شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین در سال‌جاری با تقدیر از فعالیت‌های سال گذشته شورا افزود: اقدامات در مبارزه با مواد مخدر در چند عرصه باید انجام شود ابتدا اقدامات سلبی، سپس اقدامات ایجابی است.

وی ادامه داد: متولیان آموزش و امور فرهنگی در شهرستان می‌توانند در این امر مؤثر باشند و بدون برنامه در این مسیر هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود

فرماندار فامنین تصریح کرد: باید هدف‌گذاری و چشم انداز درستی در این زمینه داشته باشیم

حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که در این حوزه با آنها مواجه هستیم به سه دسته تقسیم می‌شوند اول عده‌ای آسیب زا هستند، دوم عده‌ای آسیب دیده و عده‌ای نیز مخاطبین اصلی هستند که افراد در معرض آسیب هستند و باید برای این افراد برنامه درست داشته باشیم

وی تأکید کرد: در این حوزه باید از انجام کار نمایشی و سطحی پرهیز شده و این موضوع به صورت جهادی دنبال شود

فرماندار فامنین اظهار داشت: لازم است برای نقاط مختلف آلوده در سطح شهرستان برنامه‌های اساسی داشته باشیم و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود

حسینی بیان داشت: در این عرصه از فرهنگ سازی نباید غفلت شود.

کد خبر 6081357

دیگر خبرها

  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • ایجاد ۵۰ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب تهران