Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:44:54 GMT

گریزمان کافی نیست، بارسا در پی جذب مهاجمی دیگر!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۷۹۸

گریزمان کافی نیست، بارسا در پی جذب مهاجمی دیگر!

بارسلونا نه تنها به دنبال جذب آنتوان گریزمان است که تلاش ها برای جذب یک مهاجم نوک دیگر را نیز آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، چند روز پیش بود که آنتوان گریزمان رسما خبر از جدایی خود از اتلتیکو مادرید داد. او مقصد بعدی خود را فاش نکرد؛ ولی به احتمال فراوان راهی بارسلونا خواهد شد و باشگاه کاتالان، رقمی نزدیک به 125 میلیون یورو برای انتقال او هزینه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که گریزمان تنها مهاجمی نیست که تابستان به بارسلونا خواهد پیوست؛ چرا که ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان، بار دیگر بر این نکته صحه گذاشت که بارسا نباید تنها متکی به لوئیس سوارز باشد و او نیاز به یک ذخیره مطمئن دارد.

 

 

 

 

گریزمان می تواند در پست شماره 9 بازی کند ولی ارنستو والورده برنامه ای متفاوت در مورد ستاره فرانسوی دارد و می خواهد از او به عنوان بال چپ استفاده کند. در حالی که به نظر می رسد فیلیپه کوتینیو، تابستان بارسا را ترک خواهد کرد و با توجه به مصدومیت های متعدد عثمان دمبله، نیاز بارسا به جذب یک مهاجم جدید، اجتناب ناپدیر است.

پس از جدایی پاکو آلکاسر و مونیر الحدادی، بارسا در زمستان کوین پرینس بواتنگ را قرضی به خدمت گرفت. انتقالی که به هیچ عنوان جواب نداد و در بازی اخیر مقابل ایبار که سوارز غایب بود، مسی نقش شماره 9 کاذب را ایفا کرد.

 

 

 

 

در همین لیگ قهرمانان شاهد درخشش مهاجمان ذخیره در ترکیب لیورپول و تاتنهام بودیم. در واقع این دو تیم به لطف گل های اوریگی و لوکاس مورا بود که توانستند راهی فینال شوند و در عوض بارسا وقتی سوارز بار دیگر در یک بازی بیرون خانه در امر گلزنی ناکام ماند، گزینه جانشین مناسبی برای او نداشت.

 

در حالی که انتقال فرانکی دی یونگ قطعی شده و در ادامه شاهد پیوستن گریزمان و دی لیخت نیز خواهیم بود، بارسا به دنبال جذب یک مدافع چپ و نیز یک مهاجم شماره 9 است. از لاکازت و رودریگو موره نو(والنسیا) به عنوان گزینه های احتمالی بارسا نام برده می شود اما در باشگاه فعلا عجله برای این منظور ندارند و قصد دارند با تعمق بیشتر به جذب ذخیره ای مناسب برای لوئیس سوارز اقدام کنند.

بارسلونا آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)