Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@03:49:01 GMT

باشگاه فولاد، افشین قطبی را نخواست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۸۱۵

افشین قطبی و باشگاه فولاد برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق نهایی نرسیدند و در واقع فولادی ها پیشنهاد تمدید قطبی را نپذیرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های افشین قطبی در ایران اظهار کرد: آقای قطبی روز بعد از بازی با تراکتورسازی برای دیدار با خانواده‌اش ایران را به مقصد هلند ترک کرد و در چند روز اخیر من در خصوص ادامه همکاری او با فولاد با مسؤولان باشگاه مذاکراتی را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان این‌که پیش از این که قطبی ایران را ترک کند، با مسؤولان باشگاه فولاد به توافقات اولیه رسیده بودیم، گفت: متأسفانه با ادامه مذاکرات طرفین به دلایلی به توافق نهایی نرسیدند. در هر صورت برای کار باید یکسری ابزار و شرایط لازم فراهم باشد

مدیربرنامه‌های قطبی ادامه داد: همان‌طور که قطبی هم در مصاحبه‌هایش بار‌ها اعلام کرد، او علاقه‌مند کمک به رشد و موفقیت فوتبال خوزستان بود و امیدوارم باشگاه فولاد در ادامه راه موفق باشد و خوزستانی‌ها روز‌های خوبی در فوتبال داشته باشند. وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم بعدی آقای قطبی مشخص شده؟ عنوان کرد: از دو سه باشگاه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم و همراه با آقای قطبی در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

حاجی‌باقر در پایان بیان کرد: قطبی از مدیریت باشگاه فولاد، کادر فنی، بازیکنان محجوب و متعصب فولاد، و سایر عوامل اجرایی تشکر کرد. باز هم اعلام می‌کنم که اگر شرایط مناسب می‌بود، یقیناً فولاد بهترین گزینه برای خدمت قطبی به فوتبال خوزستان بود. روز‌های بسیار قشنگی را که در کنار هم داشتیم هرگز فراموش نخواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: افشین قطبی فولاد خوزستان هادی رضوی عشایر عراق مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

به گزارش فارس، بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد!

رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است! این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است.

گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست/ تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود جانشین افشین پیروانی در پرسپولیس معرفی شد

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • تازه‌ترین سروده افشین علا در حمایت از وعده صادق