Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی از توطئه عربستان و اسرائیل در رونمایی معامله قرن در بحرین خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا ۲۵ و ۲۶ ژوئن کنفرانس اقتصادی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین در راستای مرحله اول معامله قرن برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.

جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

یک منبع آگاه اعلام کرد که کوشنر تعدادی از سفرا را در نشستی در واشنگتن که ۱۴ آوریل برگزار شده بود تشویق کرده که درباره پیشنهاد آمریکا برای صلح میان فلسطین و اسرائیل انعطاف‌پذیری داشته باشند و با "ذهنی باز" این پیشنهاد را بررسی کنند.

وی تأکید کرده که براساس این پیشنهاد دو طرف باید امتیازهایی بدهند.

واشنگتن‌پست پیشتر اعلام کرده بود که طرح آمریکا شامل امتیازهای اقتصادی بزرگی برای فلسطینی‌هاست اما شامل تشکیل یک کشور دارای حاکمیت کامل برای آن‌ها نیست. فلسطینی‌ها به شدت با معامله قرن مخالفند.

حسین امیرعبداللهیان دیپلمات ایرانی و مشاور بین‌الملل ریاست مجلس شورای اسلامی در واکنش به این خبر در صفحه شخصی‌اش نوشت:

كوشنر داماد صهيونيست ترامپ از رونمايي طرح معامله قرن در بحرین خبر داده است. نتانیاهو قصد دارد "بحرين" را به جزيره‌اي اسراييلي تبديل كند و رياض مي‌خواهد سنگيني هزينه معامله قرن را متوجه بحرين كند. آل خليفه در ادامه سياست جنايت عليه مردم خود، در حال خيانت به ملت فلسطین‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیرعبداللهیان اسرائیل معامله قرن داماد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!

به گزارشهمشهری آنلاین، وی افزود: خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

کد خبر 847057 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • معترضان اسرائیلی مقابل خانه نتانیاهو آتش به پا کردند + فیلم
  • آتش معترضان اسرائیلی مقابل خانه نتانیاهو + فیلم
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم