Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری آزمون در جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش اعتماد عمومی را تقویت می کند.

به گزارش روز سه شنبه آموزش و پرورش، محمود شکری عنوان کرد: کمبود منابع مالی سبب کندی در پیشروی فعالیت های فرهنگی شده است؛ چرا که بسیاری از طرح‌ و برنامه ها نیازمند اعتبارات ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جمعیت فرهنگیان افزود: با توجه به آمار کارکنان آموزش‌ و پرورش، تأمین منابع مالی برای این قشر از جامعه به سهولت انجام نمی شود.
نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در دوره‌ های نهم و دهم ادامه داد: تأمین اعتبار برای آموزش‌ و پرورش کاری دشوار است، اما تخصیص این اعتبار در حقیقت یک سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.
شکری اظهار کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان هنوز به صحن علنی نرسیده و همچنان در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است.
دانام**9484**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي برگزاري آزمون جذب نيرو اعتماد عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ همچنین زمان ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره کنکور در رشته‌های نظری و گروه آموزشی هنر از اول تا پانزدهم اردیبهشت در سامانه my.mdu.r قابل انجام است.
خبر دیگر از حوزه آموزش و پرورش این که بنا بر اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان، فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعداد‌های درخشان تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
همچنین مسئولان آموزش و پرورش، پانزدهم اریبهشت ماه را آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی