Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:45:24 GMT

استودیوی تخصصی مهد قرآن افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۸۸۷

استودیوی تخصصی مهد قرآن افتتاح شد

استودیوی قرآنی مهد قرآن، با حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه کشوری مهد قرآن به بهره‌برداری رسید. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، آئین افتتاحیه پنجمین استودیوی تخصصی ضبط آثار صوتی و تصویری قرآنی امروز با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی عزیززاده رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی ترویجی، مدیر موسسه مهد قرآن و کارشناسان قرآنی در موسسه مهد قرآن تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقهی‌زاده در ابتدای سخنان خود بر لزوم توجه و اشاعه فرهنگ قرآنی بر اساس ظرفیت‌های هنری و نسبت به انتقال مفاهیم قرآنی با توجه به بسترهای رسانه‌ای و دیجیتالی تاکید کرد.

وی افزود: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به سیاست‌های ترسیم شده خود در حوزه حمایت‌ها از موسسات فرهنگی قرآن و عترت، گفت: تاکنون 5 استودیو قرآنی در کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برون‌داد و خروجی چنین استودیو‌های را سبب پویایی برنامه‌های موسسات فرهنگی قرآن و عترت عنوان کرد و افزود: سعی ما بر آن است که گستره استفاده از این استودیو‌های قرآنی را علاوه بر صوت به تصویر هم گسترش دهیم تا بتوانیم در این راه برای حوزه قرآن و عترت اقدامات مثبت بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان