Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:16:19 GMT

اعلام وصول سوال ملی از وزرای خارجه، ارتباطات و صمت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۹۲۸

علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، سوال ملی ولی الله داداشی نماینده آستارا از وزیر امور خارجه با موضوع غفلت از ظرفیت سیاسی و اقتصادی کشورهای همسایه و سوال ملی احمد مرادی نماینده بندرعباس از وزیر ارتباطات با موضوع فقدان پوشش ارتباطی تلفن همراه در جاده های مواصلاتی اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سوال ملی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از وزیر ارتباطات با موضوع علت عدم تکمیل شبکه ملی اطلاعات و سوال دیگر این نماینده از وزیر صمت با موضوع علت عدم پیش بینی تامین لاستیک خودروهای سنگین در سال 97 اعلام وصول شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه وزیر ارتباطات وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل طی دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نیویورک پیرامون همکاری‌های نزدیک دو کشور برادر گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی نمایندگی پاکستان در سازمان ملل، منیر اکرم امروز در مقر سازمان ملل با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.

طرفین درخصوی همکاری‌های نزدیک دو کشور برادر تبادل نظر و موضوعات مختلف در دستور کار سازمان ملل از جمله شورای امنیت سازمان ملل را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چهار روز پس از عملیات نظامی تنبیهی «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین عصر چهارشنبه به وقت محلی وارد نیویورک شد.

کد خبر 746031

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک