Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@02:00:40 GMT

دستگیری قاتلی که برادرش را کشت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۹۴۶

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را کشته بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اردشیر نادری با اشاره به وقوع یک درگیری مرگبار در محله تهران‌نو درباره جزئیات آن اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب گذشته (۳۰اردیبهشت) یک مورد درگیری و چاقوکشی در محله تهران‌نو، خیابان پنجم، فلکه دوم نیروی هوایی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه مأموران با حضور در محل، با پیکر خونین مردی ۴۱ ساله مواجه شدند که از ناحیه کتف چپ، دو پهلو، ران پای راست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که فرد مجروح به دست برادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و متهم حین فرار از محل حادثه توسط مأموران بازداشت شد.

نادری افزود: فرد مجروح بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت، که نزدیکترین محل درمانی به محل حادثه بود منتقل شد اما دقایقی بعد از بیمارستان خبر رسید که وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: متهم که ۳۹ سال سن دارد، پس از انتقال به کلانتری علت درگیری با برادرش را اختلافات مالی بر سر یک ملک عنوان کرد و گفت که حین درگیری از کوره در رفته و چند ضربه چاقو به برادرش زده است.

بر اساس گزارش پلیس آگاهی، جسد مقتول در نهایت برای بررسی بیشتر و با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دستگیری قاتل برادر هادی رضوی عشایر عراق مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ، تصمیم به تهیه مواد مخدر از نوع شیشه گرفته است و قصد دارد با انتقال آن به تهران، این مواد را در پایتخت توزیع کند و در همین راستا رسیدگی به موضوع به‌طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

مأموران از ورود این محموله به کشور مطلع شدند، اقدام به ردیابی آن کردند و در نهایت موفق شدند محموله مواد مخدر شیشه را در بزرگراه امام رضا (ع) شناسایی و توقیف کنند؛ در جریان این مأموریت، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه که در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند؛ تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص این پرونده که به گفته سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، بزرگترین محموله شیشه کشف شده در تهران محسوب می‌شود، در حال انجام است.

کد خبر 745097

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد