Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@21:11:53 GMT

کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز بجنورد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۵۹۹۳

کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز بجنورد آغاز شد

خراسان شمالی- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد از کاشت ۳۵۰ هزار گلدان گل در فضای سبز شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، عباسعلی مهماندوست گفت : کاشت این گل ها در بلوار ها ، میادین و بوستان ها  ، به عنوان جایگزین کشت بهاره اجرا می گردد . وی افزود: این گل ها شامل جعفری ، ناز آفتابی ، رعنا زیبا ، شاپسند بذری ، کوکب بذری، آهار، اطلسی ایرانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. است. وی بیان داشت: این گل ها از تولیدات گلخانه سازمان می باشد که نشان از توان بالای واحد تولیدات، در تامین گل و گیاه فضای سبز شهری دارد . رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: این اقدام با هدف خودکفایی سازمان در تامین گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهری ، افزایش منابع درآمدی پایدار و تامین گل و گیاه سایر شهرداری ها انجام می شود . وی خاطر نشان کرد : واحد تولیدات سازمان سالانه بیش از 4 میلیون انواع گل های نشایی وگلدانی  تولید می کند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری بجنورد کاشت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • لذت از بهار با گل همیشه بهار
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد