Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو خدمتکار آرژانتینی با خوش‌شانسی از حادثه ورود ناگهانی یک خودرو به داخل رستورانی در این کشور جان سالم به در بردند. راننده این خودروی شاسی بلند که یک زن سالخورده بود، پس از آنکه به اشتبا‌ه به جای پدال ترمز پای خود را بر روی پدال گاز قرار داد، ناگهان وارد رستوران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از خدمتکاران مرد در نزدیکی درب ورودی رستوران ایستاده و خدمتکار زن نیز در حال تمیز کردن میز‌ها است ناگهان این خودرو وارد رستوران می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این خودرو با شکستن میز و صندلی‌ها حدود چند متر وارد رستوران می‌شود. این خودرو پس از عبور از کنار مرد خدمتکار و چند متر حرکت در مقابل زن خدمتکار متوقف می‌شود.

این حادثه در رستورانی در منطقه "روساریو" آرژانتین رخ داد. بلافاصله خدمتکاران با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و آن‌ها در محل حادثه حاضر شدند. خدمتکار زن رستوران در مصاحبه با رسانه‌های محلی آرژانتین در مورد این حادثه گفت: "واقعاً شوکه شدم. حدود ۴۰ دقیقه طول کشید تا پرسنل اورژانس زخم‌های مرا مورد مداوا قرار دادند."

گفتنی است؛ همچنین فرزندان راننده سالخورده دقایقی بعد در محل حادثه حاضر شدند و از پرسنل اورژانس خواستند مادر آن‌ها را نیز مورد درمان قرار دهند. هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه ورود ناگهانی خودرو به رستوران!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رستوران وحشتناک ترین ها حوادث رستوران راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال