Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:49:40 GMT

سفر برانکو به کرواسی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۰۷۸

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد بعد از پایان بازی‌های این تیم راهی کشورش شود تا به استراحت بپردازد.

پرسپولیس هفته آینده در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و در صورت برد در این بازی باید فینال جام حذفی را مقابل داماش گیلان برگزار کند.

به همین خاطر برانکو بعد از آخرین بازی تیمش به کرواسی خواهد رفت تا بعد از یک فصل سخت به استراحت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی سپاهان برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود

­به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرون بروکس کشتی گیر آمریکایی بعد از پیروزی بر دیوید تیلور و کسب جواز حضور در المپیک در مقابل دوربین‌ها گفت: این که من توانستم در این دوره کشتی‌های دیوید تیلور را از نزدیک تماشا کنم برای من یک نعمت بود و می‌دانستم برای رسیدن به المپیک باید از سد تیلور بگذرم. وی ادامه داد: تیلور تنها کسی بود که این رشته را آنطور که باید معرفی کرد و من برای رویارویی با تیلور استراحت کمتری داشتم و باید در ۲ مسابقه دیگر هم شرکت می‌کردم و این کار مرا سخت‌تر کرده بود تیلور از مزیت استراحت در روز جمعه برخوردار بود و من دو شکتی سنگین داشتم و وقتی در کشتی اول با حساب ۴ بر ۱، ۱ پیروز شدم می‌دانستم در کشتی دوم تیلور قدرتمند‌تر در تشک حاضر می‌شود، اما من روی این کشتی کار کرده بودم البته استراحت تیلور و ۲ کشتی اضافه من هم می‌تواند سودمند باشد هم ضرر برساند. سایت usatoday در مورد تیلور نوشته است: این کشتی گیر از سال ۲۰۱۹ طبق آمار ۲۶ کشتی ­را با پیروزی ­پشت سر گذاشته است و تنها باخت او در المپیک روبروی حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی بود و رقابت بین این دو کشتی گیر در جهان علاقمندان زیادی دارد و بدین ترتیب تیلور المپیک فرانسه را از دست داد و این دیدار هرگز برگزار نخواهد شد.   دیوید تیلور بعد از این شکست ترجیح داد در مقابل خبرنگاران قرار نگیرد.

دیگر خبرها

  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه