Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:48:31 GMT

برترین‌های طرح جابربن حیان شهرستان تنگستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۲۱۲

برترین‌های طرح جابربن حیان شهرستان تنگستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از ۱۳۰ دانش آموز و معلم ابتدایی از برترین های طرح جابربن حیان شهرستان با بیان اینکه توسعه را باید از آموزش و پرورش شروع کرد، گفت: آنچه توسعه می‌آورد علم است و پایه و اساس علم تحقیق و پژوهش است.

عبدالحسن رفیعی پور بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه تاکید کرد و افزود: باید انگیزه پژوهش و تحقیق را در دانش آموزان تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان بیان کرد: یکی از بحث هایی که امروز در حوزه زیرساختی آموزش و پرورش مطرح است بحث مدارس تخریبی است و شهرستان تنگستان از بالاترین نرخ مدرسه تخریبی در استان برخورد دار است که می طلبد در نوسازی و احداث مدارس تلاش بیشتری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان سهم بسیار خوبی از اعتبارات به شهرستان اختصاص داده شده که دارای رتبه سوم هستیم و تلاش خواهیم کرد در سرجمع اعتبارات سفر مربوط به احداث و نوسازی مدارس سهم خوبی را اخذ کنیم.

کد خبر 4623018

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران

احمد علوی با بیان اینکه به دلیل گستردگی و حجم فعالیت‌ها انتظار است که نهاد‌های مختلف به سازمان بهزیستی یاری دهند، گفت: مدیریت شهری در ادوار مختلف و به ویژه در دوره جدید تلاش کرده که به وظایف خود در موضوع معلولین عمل کند و اعتبار مدیریت شهری جدید در موضوع سرویس‌های مدارس استثنائی در روز‌های نخست فعالیت خود حدود هفت میلیارد تومان بود؛ اما امروز در بودجه ۱۴۰۳، به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۳ شهر تهران، ۱۰ میلیارد تومان برای اتوبوس مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است، افزود: در مورد سرویس‌های جانبازان و معلولان سال گذشته ۲۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل آنان اضافه شده و امسال نیز ۱۸۰ میلیارد تومان برای خرید ون‌های جدید در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در طراحی‌های شهری باید حتما فضا‌های فراغتی را برای همه شهروندان اعم از معلولان و افراد نیازمند و سالم فراهم آوریم، از نشستی با موضوع مناسبت سازی در ستاد سمن‌های شهر تهران خبر داد و گفت: نسبت به بسیاری از این مناسب سازی‌ها در شهر تهران انتقاد وجود دارد که شاید سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امر بهتر می‌توانست ایرادات و اشکالات را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • مدیران شهرستان تنگستان با رسانه‌ها گفتگو کنند
  • شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است