Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@06:06:24 GMT

قم امیدوار به حضوری قدرتمند در لیگ امید کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۳۱۸

قم امیدوار به حضوری قدرتمند در لیگ امید کشور

در شرایطی که سال گذشته حذف ناباورانه تیم‌های پایه‌ای قم در لیگ‌های مختلف سبب بهت صاحب‌نظران فوتبالی در قم شد، ولی به نظر می‌رسد امسال همت مناسبی برای حضوری قوی در مسابقات امید کشور به وجود آمده است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در سال گذشته تلخ‌ترین رویداد فوتبال پایه در قم رخ داد، جایی که پس از زحمت و هزینه فراوان برای صعود به سطح یک فوتبال جوانان و امید کشور به یکباره هر دو نماینده سقوط کرده تا بار دیگر کام اهالی فوتبال تلخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر جوانان و امید باشگاه‌های کشور دو نماینده قم در نیم‌فصل نخست با نام صبا در بازی‌ها ظاهر شدند ولی به علت مشکلات مالی در دور برگشت نام این به تیم به افشید قم تغییر یافت.

اما پیش آغاز فصل جدید سری رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان و امید کشور این دو نماینده به بخش خصوصی واگذارشده و امتیاز تیم نیز واگذار خواهد شد.

باشگاه مهام پلیمر که در سال 97 حضور در لیگ‌های فوتبال نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قم را تجربه کرده، تصمیم دارد در سال جاری نماینده فوتبال قم در لیگ یک جوانان کشور و نیز لیگ دسته اول امیدهای کشور باشد.

این باشگاه به‌صورت رسمی درخواست خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده و این اداره پس از بررسی این موضوع توسط کارشناسان خود با واگذاری مدیریت هر دو تیم و استفاده از ظرفیت‌های این باشگاه موافقت کرده است.

مهام در سال 97 در هر دو رده نوجوانان و بزرگسالان دو عنوان چهارم را در لیگ‌های استانی کسب کرد و در لیگ برتر جوانان قم هم عنوان قهرمانی را به دست آورد تا کارنامه مثبتی را به همراه خود داشته باشد.

پرونده لیگ‌های استانی فوتبال قم تا پایان سال بسته می‌شودوقتی فوتبال قم برای سایر تیم‌ها زنگ تفریح می‌شود؛ 20 گل خورده تنها در سه بازی"صبا" همچنان تیم فوتبال قم است؛ پیگیر مشکلات این تیم هستیم

سرمربی تیم امید مهام پلیمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: بنا بر نظر مدیران تیم بنده توفیق داشته به‌عنوان سرمربی در رده امیدهای کشور در خدمت استان و بازیکنان این رده سنی باشم.

محمد علیخانی گفت: نخستین جلسه تمرینی فوتبالیست‌های امید برای حضور در فصل جدید لیگ دسته یک امیدهای کشور در ورزشگاه تختی آغاز و در این جلسه تمرینی تعدادی از بازیکنان فصل گذشته تیم‌های امید و جوانان حضور یافتند.

وی افزود: مهام پلیمر در سال جاری نماینده فوتبال قم در لیگ دسته یک امیدهای کشور و جایگزین صبا (افشید) فصل گذشته شده است.

این در حالی است که مهامیها تنها بعد از گذشت دو روز از تمرینات، کادر فنی خود را تکمیل کرده تا نشان دهند چه آتش تندی برای حضور در لیگ دارند.

بر این اساس امیر بیطرفان به‌عنوان سرپرست، داوود عاصم آبادی به‌عنوان مدیر فنی و محمد علیخانی به‌عنوان سرمربی فعالیت خواهند کرد؛ همچنین مهدی عمویی و احمدرضا رضایی دو مربی و علی شاکری مربی دروازه بان های این تیم خواهند بود. از سوی این باشگاه نام محسن یاسبلاغی به‌عنوان بدن‌ساز تیم و محمد قمی نیز به‌عنوان مسئول پشتیبانی اعلام‌شده است.

گفتنی است، در سال 97 که این تیم با نام صبا (افشید) زیر نظر هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بود، اثری از مربیان بدن‌ساز و دروازه‌بان و مدیر فنی نبود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیر میرزائیان کارشناس فوتبال با حضور در برنامه چهارشنبه مجله فوتبال شبکه خبر، ضمن بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با ازبکستان به آماده سازی بستر برای حضور بیشتر جوانان در ترکیب تیم ملی تاکید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج