Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:38:15 GMT

بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۳۸۳

بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک به خانواده های نیازمند است

مراغه - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی مراغه با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار نیازمند زیرپوشش این نهاد گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای کمک به خانواده های نیازمند است.

شهین صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران شهرستان در ماه رمضان 12 میلیون تومان به صورت نقدی و 34.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی به بهزیستی این شهرستان اهدا کرده اند.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، 300 پرس غذای گرم با حمایت خیران این شهرستان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی اضافه کرد: همچنین 2 مورد افطاری با حمایت مردم خیرندیش این شهرستان و سازمان بهزیستی برای خانواده های کم بضاعت زیرپوشش این نهاد برگزار شده است.
صادقی گفت: کمک به اقشار نیازمند توسط خیران شهرستان در ماه مبارک رمضان، حرکتی فرهنگی و اجتماعی برای کمک به همنوعان آسیب پذیر در جامعه است.
وی با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت خیرات، نذورات و کمک های مالی برای حمایت از خانواده های نیازمند است افزود: خیران می توانند در صورت لزوم، کمک های غیرنقدی خود را به صورت حضوری با نظارت بهزیستی به خانواده های کم بضاعت اهدا کنند.
وی اضافه کرد: شماره حساب 110110121290351 بهزیستی مراغه نزد بانک توسعه تعاون این شهرستان نیز آماده دریافت کمک های نقدی شهروندان خیراندیش است.
به گزارش ایرنا، حدود 15 هزار نفر از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی در مراغه برخوردار هستند.
شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خانواده بهزيستي مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری