Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@02:08:09 GMT

شرکت سی پی مطالبات شهرداری شیراز را پرداخت نکرده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۵۹۷

به گزارش ایلنا، سید عبدالرزاق موسوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استفاده شهرداری‌ها از پارکینگ حاشیه خیابان مساله‌ای قانونی است، گفت: طرح سامانه یکپارچه پارک خودرو (سی‌پی) در شیراز اصول اولیه را رعایت نکرده و هر جا خواسته این طرح را توسعه داده که این کار نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

وی افزود: برای اولین بار در شورای پنجم اصلاحیه بودجه 97 قبل از ارائه بودجه 98 مصوب شد و در راستای ایجاد انضباط مالی، شهرداری ملکف شد تا پایان خردادماه گزارش تفریغ بودجه 97 را نیز به شورا ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: در بودجه سال گذشته تلاش شد سهم پروژه‌های عمرانی از اعتبارات بودجه‌ای حفظ شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم بودجه 97، وجود یک سری تکالیف بود که بر عهده شهرداری گذاشته شده که برای آنها ضمانت اجرایی با محور قرار دادن سنجش اهداف کمی پیش‌بینی شد تا این پروژه‌ها در لایحه بودجه 98 نیز دیده شود.

عضو شورای‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: در بحث املاک نیز برای اولین بار نیز شهرداری ملکف شد تا پایان فروردین ماه اطلاعات املاک را به شکل مکانیزه تهیه و به صورت فصلی به شورا ارائه کند.  با توجه به اینکه 16 سال است پیرامون املاک شهرداری کلانشهر شیراز ممیزی انجام نشده است، شهرداری ملکف شده تا آخر فروردین ماه 20 درصد کل مناطق شهری را ممیزی املاک کند اما تاکنون اطلاعاتی در این خصوص ارائه نشده است.در نامه‌ای به شهردار شیراز، پایان موعد ارائه اطلاعات آخر اردیبهشت ماه اعلام شده است.

موسوی  گفت: تغییر در همه جا تدریجی است، لذا باید برای استقرار کامل شفافیت در شهرداری مقاومت کرده و بر آن اصرار کنیم که این امر مستلزم قدری تحمل است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز افزود: در بحث شفاف سازی گام‌های اولیه برداشته شده و باید روند تکمیلی آن را دنبال کرد، چرا که نمی‌شود یک شبه نگاه مدیران را عوض کرد اما اطمینان داشته باشید این موضوع به سرانجام خواهد رسید و یک موفقیت بزرگ خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهرداری کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر شیراز پارک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.
مهرداد شریفی افزود: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.
شریفی گفت: ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳