Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:29:34 GMT

انتخابات مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۶۴۱

انتخابات مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن برگزار شد

پکن- ایرنا- انتخابات مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن سه شنبه شب با حضور دانشجویان ایرانی و رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین در پکن برگزار شد.

در این انتخابات، از میان 8 نامزد 7 نفر به عنوان عضو شورای مرکزی مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن انتخاب شدند.
نجمه کریمی، مهسا نجفی، علی هاشمی زاده، روزبه گلچین، احمد رضا پارسا، فرشته جعفری، میر محمد علی میر رمضانی و محمد قاسم رحیمی در این انتخابات با کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای شورای مرکزی مجمع دانشجویان پکن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این انتخابات علیرضا کمال به عنوان بازرس مجمع دانشجویان پکن انتخاب شد.
رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این آیین ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در مجمع دانشجویان مقیم پکن گفت: مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن یکی از فعال ترین مجامع دانشجویی خارج از کشور است.
وفایی که مسئولیت سرپرستی رایزنی علمی سفارت ایران در پکن را هم بر عهده دارد گفت: بخش فرهنگی سفارت هم در خدمت دانشجویان است و کمک کار دانشجویان در فعالیت های علمی و فرهنگی است.
او گفت: در حوزه فرهنگی هم هر چه قدر کار کنید ما حمایت خواهیم کرد.
وفایی در مورد تامین بودجه برای فعالیت های دانشجویی در قالب مجمع نیز گفت: با رایزنی های انجام شده، بودجه مجمع از سال گذشته کمتر نخواهد بود.
در این مراسم همچنین فعالیت های هشتمین دور مجمع دانشجویان مقیم پکن در قالب پاورپوینت نمایش داده شد.
محمد طالب گفت: در دور قبلی مجمع 8 برنامه با مشارکت یک هزار و 200 دانشجو برگزار شد.
وی از برگزاری دومین همایش علمی ایرانیان مقیم پکن به عنوان یکی از مهمترین برنامه های هشتمین دور مجمع دانشجویان پکن نام برد و گفت: شرکت در مراسم اهدای خون، برپایی اردوهای فرهنگی و تفریحی، برگزاری شب یلدا، برگزاری روز دانشجو، برپایی کلاس های آموزش زبان چینی و انتشار بولتن علمی به زبان چینی از دیگر این برنامه ها بود.
مجمع دانشجویان ایرانی مقیم پکن از 8 سال پیش راه اندای شده است این مجمع در حال حاضر دارای 314 عضو ثبت نام شده است.
در حال حاضر حدود دو هزار دانشجوی ایرانی در چین مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 400 نفر آنها در پکن تحصیل می کنند.
**آساق**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي چين دانشجويان ايراني انتخابات دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد