Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نور: جنگلبانان با پیمانکار جدید به کار ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان مازندران جهان حقوق منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: سرمایه مردم که در بازار سرگردان است و به دلیل تورم موجود و تحلیل نرفتن سرمایه مردم سرمایه خود را گاهی به سمت خودرو و مسکن سرمایه‌گذاری کرده که هیچ منفعتی برای مملکت ندارد لذا دولت باید زمینه‌ایی را فراهم کند که سرمایه به سمت تولید پیش‌روی کند.

محمدرضا غیرتی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: رهبر انقلاب در ابتدای سال شمسی بیانات مهمی را مطرح کرده که در خلال این بیانات نامگذاری برای سال پیش‌رو داشته که نقشه راهبردی برای کشور و مسئولین است که در این رابطه باید تلاش خود را بکار گیرند تا نامگذاری که از روی حکمت و آگاهی کامل بوده را محقق کنند.

وی بیان کرد: سرمایه مردم که در بازار سرگردان است و به دلیل تورم موجود و تحلیل نرفتن سرمایه مردم سرمایه خود را گاهی به سمت خودرو و مسکن سرمایه‌گذاری کرده که هیچ منفعتی برای دولت ندارد لذا دولت باید زمینه‌ایی را فراهم کند که سرمایه به سمت تولید پیش‌روی کند.

غیرتی با بیان اینکه دولت باید اعتماد را جلب کند، گفت: امنیت سرمایه باید شکل گیرد تا مردم اعتماد کنند که اگر در یک واحد صنعتی سرمایه‌گذاری کردند قطعا سرمایه آن‌ها امنیت داشته و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد لذا دولت باید جلو رانت‌ها و فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها را بگیرد.

فرماندار شهرستان زیرکوه اظهار کرد: دولت وظیفه دارد موانع تولید را رفع کرده باتوجه به اینکه هزاران واحد صنعتی طی دوره‌ی دولت سیزدهم تعطیل شده بود احیا شد که کارهای بسیار خوب دولت بود که انجام شد.

وی تصریح کرد: اگر دولت شرایط را فراهم کند و از مردم نیز انتظار است که حمایت و همراهی کرده و سرمایه خود را در جهت تولید به کار ببندند فرمایش رهبر انقلاب تحقق پیدا خواهد کرد.

غیرتی بیان کرد: نخبگان جامعه و شرکت‌های دانش‌بنیان پایه و اساس در جامعه هستند که از منابع مهمی که می‌تواند به سرمایه‌گذاری در بخش تولید، جهش تولید و تولید کیفی رقم بخورد نخبگان جامعه هستند که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که دولت برای رفع آن باید تسهیل‌گری را  انجام دهد.

فرماندار زیرکوه گفت: مهم‌ترین رکن  دانشگاه‌ها هستند که با نیازسنجی و آسیب‌شناسی و متناسب با نیاز جامعه و تولیداتی که نیاز است با رشد اقتصادی دنیا پیش‌بروند بروز بوده و با ایده‌ها و طرح‌های جدید در دانشگاه‌ها زمینه تولید کیفی را فراهم کنند و با وجود خلاقیت در زمینه تولید می‌توانند زمینه را برای رشد آن در داخل کشور فراهم کنند.

وی بیان کرد: به عنوان یک فرماندار شهرستان مرزی موانعی که که بر سر راه تولید است پیگیری کرده و توسط مسئولین مرتبط استانی و کشوری موانع را از سر راه برداشته و به سرمایه‌گذاران کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • توضیحات فرماندار کاشان درباره اجرای قانونی جوانی جمعیت
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • قاچاقچیان چوب جنگلبانان تالشی را مجروح کردند