Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@09:50:39 GMT

حذف یاران قوچان‌نژاد از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۶۷۴۱

حذف یاران قوچان‌نژاد از لیگ قهرمانان

تیم‌های جئونبوک کره‌جنوبی، اوراوای ژاپن، اولسان هیوندایی کره‌جنوبی و شانگهای SIPG چین به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

به گزارش مشرق، امروز (سه‌شنبه) در دیدارهای همزمان هفته پایانی گروه G لیگ قهرمانان آسیا تیم جئونبوک کره‌جنوبی برابر تیم بوریرام تایلند به تساوی بدون گل بسنده کرد و تیم اوراوای ژاپن نیز با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم پکن سینوبوی چین گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگاساوا (۳۴)، موتو (۴) و کوروکی (۸۱) زننده ۳ گل تیم اوراوا بودند.

در جدول رده‌بندی نهایی گروه G لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های جئونبوک کره‌جنوبی (۱۳ امتیاز)، اوراوای ژاپن (۱۰ امتیاز)، پکن سینوبوی چین (۷ امتیاز) و بوریرام تایلند (۴ امتیاز) رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند. بدین ترتیب تیم‌های جئونبوک کره‌جنوبی و اوراوای ژاپن راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند.

در دیدارهای همزمان امروز گروه H لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم شانگهای SIPG چین به پیروزی پرگل ۵ بر صفر برابر تیم اولسان هیوندایی دست یافت. اوسکار (۷، ۴۲ و ۸۶)، لونگ (۶۷) و جانگ هو (۸۹) برای تیم چینی گل زدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش گوچی پس از قهرمانی در A لیگ استرالیا

در دیگر بازی این گروه تیم اف سی سیدنی در خانه با شکست سنگین ۴ بر صفر برابر تیم کاوازاکی ژاپن مواجه شد. یوسوتو (۹ و ۲۰)، تاناکا (۲۸) و دامیائو (۵۹) ۴ گل تیم کاوازاکی را به ثمر رساندند.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم اف سی سیدنی استرالیا بازی کرد.

در جدول رده‌بندی گروه H لیگ قهرمانان آسیا تیم اولسان هیوندایی با کسب ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و صعود کرد. تیم شانگهای SIPG چین با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و جواز صعود را به دست آورد. تیم‌های کاوازاکی ژاپن (۸ امتیاز) و اف سی سیدنی استرالیا (۳ امتیاز) رده‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس رضا قوچان نژاد سیدنی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش

رضا قوچان نژاد، فوتبالیست ایرانی که مدتی است به ایران بازگشته تصویری را در کنار فرزندش منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران